کد خبر : 1810715 | 25 بهمن 1400 ساعت 17:56 | 30.3K بازدید | 14 دیدگاه

دشمن اصلی تارتار مجیدی نیست، یامگاست!

کوین یامگا موفق شد همچون دیدار رفت، در بازی برگشت هم دروازه ذوب آهن را باز کرده و عامل پیروزی تیمش باشد.

دشمن اصلی تارتار مجیدی نیست، یامگاست!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که فرهاد مجیدی برای تقویت تیمش به دنبال جذب بازیکن خارجی بود، مدیران استقلال با کوین یامگا بازیکن فرانسوی وایله بولد کلاب به توافق رسیدند و او پس از ورود به ایران، قراردادش را با آبی پوشان به امضا رساند و بلافاصله نیز در دیدار هفته دوم برابر ذوب آهن در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

 

نخستین حضور این وینگر سرعتی در ترکیب استقلال، با درخشش او و دبل برابر ذوب آهن همراه بود. بازیکنی که خیلی زود دل هواداران آبی پوش را به دست آورد و آنها کادرفنی را بابت این انتخاب هوشمندانه تحسین کردند تا مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی به کیفیت بالای یامگا اشاره کند.

 

1691530

 

تارتار پس از شکست در دور رفت و در نشست خبری پس از بازی با استقلال گفته بود: بازیکن خارجی حریف که در نتیجه بازی تاثیرگذار بود توانست یک گل با کلاس بالا به ما بزند. در نیمه دوم ما فشار خوبی به استقلال وارد کردیم اما در دقایق پایانی بازی، یکی از بازیکنان ما مصدوم شد و ما فرصت تعویض نداشتیم. فرق ۲ تیم تنها بازیکن خارجی استقلال بود و او توانست نتیجه بازی را رقم بزند.

 

1691533

 

حالا همان سناریو یک بار دیگر برای تارتار تکرار شد. در دقایقی که ذوب آهن حملات به مراتب بهتری را به روی دروازه استقلال خلق کرده بود، اما این شاگردان فرهاد مجیدی بودند که از اولین فرصت جدی خود به گل رسیدند و زننده گل باز هم کسی نبود جز کوین یامگایی که در بازی رفت نیز 2 بار برابر ذوب آهن موفق به گلزنی شده بود.

 

در واقع بازیکن فرانسوی استقلال موفق شد 100 درصد پیروزی آبی ها برابر ذوب آهن و تیم تارتار را به نام خود کند. در روزی که درگیری های رسانه ای میان استقلال، ذوب آهن و تارتار به دلیل صحبت های روز گذشته سرمربی آبی ها در نشست خبری بالا گرفته، اما به نظر می رسد که دشمن اصلی تارتار و عامل ناکامی او برابر استقلال، کوین یامگاست که توانست در دو بازی رفت و برگشت، از سد مدافعان ذوب آهن عبور کرده و 3 بار دروازه این تیم را باز کند.

 

1691534

دیدگاه‌ها