کد خبر : 1810747 | 25 بهمن 1400 ساعت 23:50 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

ماتیاس جیسل:

می‌خواهیم مقابل بایرن مونیخ خودمان را نشان دهیم

ماتیاس جیسل، سرمربی جوان سالزبورگ تاکید کرد این تیم برای نمایشی شجاعانه مقابل بایرن مونیخ وارد زمین خواهد شد.

می‌خواهیم مقابل بایرن مونیخ خودمان را نشان دهیم

به گزارش "ورزش سه"، شاید از نظر هواداران فوتبال قابل پیش‌بینی‌ترین دیدار مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان بین دو تیم بایرن مونیخ و سالزبورگ برگزار می‌شود و نماینده آلمان شانس اول برای صعود به دور بعد است. اما ماتیاس جیسل، سرمربی سالزبورگ ضمن تصدیق این مسئله تاکید کرد این باشگاه با تمام توان برای پباده کردن بازی موردنظر خود وارد میدان خواهد شد.

1691577


ماتیاس جیسل گفت: "ما می‌دانیم که در حال حاضر در این مرحله از لیگ قهرمانان مقابل شاید بهترین تیم جهان بازی می‌کنیم و بی‌تردید ما شانس اول نیستیم و بایرن مونیخ از بخت بالایی برای صعود به جمع هشت تیم برتر این تورنمنت برخوردار است. با این وجود، ما می‌خواهیم در این مسابقه شجاعانه حضور پیدا کرده و سعی کنیم سبک فوتبال خود را در زمین، مقابل این تیم نشان دهیم. می‌دانیم که رسیدن به این هدف آسان نخواهد بود، اما ما تلاش خواهیم کرد بتوانیم بازی خود را مقابل بایرن مونیخ ارائه دهیم."


بسیاری ماتیاس جیسل را با یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ مقایسه می‌کنند. سرمربی سالزبورگ در این‌ رابطه گفت: "در این مورد زیاد شنیده‌ام، اما خیلی به این مسائل فکر نمی‌کنم. جولیان، جولیان است و من نیز خودم هستم. تنها موردی که بین ما شباهت وجود دارد خاستگاه دو باشگاه و البته سن و سال پایین ما برای ورود به عرصه مربیگری است."
 

دیدگاه‌ها