کد خبر : 1810799 | 26 بهمن 1400 ساعت 15:55 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

برابر نفت بازی شش امتیازی در پیش داریم

بهزادی: حفظ شهرخودرو در لیگ شدنی است

بازیکن جدید شهرخودرو معتقد است که حفظ این تیم در لیگ برتر امری شدنی است و بازیکنان این تیم به دنبال فرار از سقوط هستند.

بهزادی: حفظ شهرخودرو در لیگ شدنی است

به گزارش "ورزش سه"، یوسف بهزادی سنگربان سابق ذوب آهن که ابتدای فصل از این تیم جدا شده بود، به عنوان بازیکن آزاد به شهرخودرو پیوست. 

این دروازه بان در گفتگو با خبرنگار ورزش سه از تلاش بازیکنان این تیم برای حفظ نماینده مشهد در لیگ برتر خبر داد.

بهزادی در ابتدای صحبت هایش گفت: مد نظر آقای تارتار نبودم و از ذوب آهن جدا شدم و به شهرخودرو پیوستم. یکی از دلایل حضور در این تیم، علاقه‌ام به امام رضا (ع) است ضمن اینکه خود من هم چند سال پیش در این تیم بودم و سهمیه آسیایی گرفتیم و روزهای خوبی داشتم. در نهایت صلاح دانستم به شهرخودرو بروم. ان شالله اگر خدا بخواهد، به شهرخودرو کمک کنم و تیم را نجات بدهیم.

وی ادامه داد: کار سختی در پیش داریم ولی شدنی است. ما می توانیم در لیگ برتر بمانیم. 13 بازی دست نخورده باقی مانده است. بازی بعدی ما مقابل نفت مسجدسلیمان 6 امتیازی است و اگر بتوانیم به پیروزی برسیم، ناخودآگاه تیم شخصیت گرفته و به خودباوری می رسد. آرام آرام رو به جلو می رویم. هیچ کاری نشد ندارد و نباید ناامید شویم و بگوییم کار تمام شده است.

سنگربان جدید مشهدی ها درخصوص رقابت با میلاد فراهانی در درون دروازه شهرخودرو گفت: سالی که موفق به کسب سهمیه شدیم، با آقای فراهانی هم تیمی بودم. ایشان دروازه بانی خوب، با ادب و یکی از بهترین گلرهایی است که با او کار کرده ام. کار سختی در پیش داریم و مهم نیست چه کسی بازی کند. درست است که همه علاقه دارند بازی کنند ولی شرایط شهرخودرو خیلی مهمتر است. باید یک نفر بازی کند تا کار را دربیاورد و فرقی ندارد که من باشم، یا آقای فراهانی.

وی درخصوص تقابل با تیم سابقش یعنی نفت مسجدسلیمان و شناخت از این تیم پاسخ داد: نفت تیم خوبی است. من 4، 5 سالی در آنجا بازی کردم. آنجا نیز تیم و شهر خودمان است. در آنجا کاپیتان تیم بودم که به لیگ برتر صعود کردیم. هر دو تیم برای بقا در لیگ می جنگیم. به هر شکل من از شهرخودرو حقوق می گیرم و تعصب تیم خودم را می کشم. برای نفت نیز آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم آنها نیز در لیگ برتر بمانند. چون هر دو تیم، تیم های خوب و ریشه داری هستند. با احترامی که برای سایر تیم ها قائلم، آنها نیز به دنبال کسب نتیجه هستند. مردم نفت مسجدسلیمان، مردم خوبی هستند ولی خب ما نیز تلاش می کنیم تا نتیجه کسب کنیم.

بهزادی درخصوص اینکه آیا کارت بازی او صادر شده است یا خیر و همچنین کار با داوود سیدعباسی گفت: فکر می کنم کارت بازی تمام بازیکنان جدید تا فردا صادر شود و بچه ها می توانند به تیم کمک کنند. خدا را شکر تیم خوبی داریم. آنگونه که در جلسات صحبت می کردند و ما شنیدیم، به بدشانسی خورده اند. نمی گویم که در همه بازی ها سوار بر بازی بوده اند ولی موقعیت خوب زیادی داشته اند ولی با بدشانسی و بی دقتی این فرصت ها را از دست رفته اند. همه بچه ها تلاش می کنند که از بازی با نفت استارت کار را بزنند.

دیدگاه‌ها