کد خبر : 1810822 | 26 بهمن 1400 ساعت 20:20 | 143.8K بازدید | 15 دیدگاه

تمجید کوریره دلااسپورت از ستاره ایرانی؛

ماتادور جدید؛ حتما مراقب مهدی طارمی باشید! (عکس)

نشریه معتبر کوریره دلااسپورت در گزارشی به تمجید از توانایی‌های مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو پرداخته است.

ماتادور جدید؛ حتما مراقب مهدی طارمی باشید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های اروپایی از این هفته دوباره آغاز می شود و پورتو که در نهایت مجبور به وداع با لیگ قهرمانان در گروه دشوار خود شد، حالا در لیگ اروپا به مصاف لاتزیوی تحت هدایت مائوریسیو ساری می‌رود.

پورتو نمایش درخشانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل تیم های بزرگی چون لیورپول، میلان و اتلتیکومادرید داشت، اما در نهایت بدشانسی اجازه صعود آنها به دور حذفی را نداد. حالا نشریه کوریره دلااسپورت در گزارشی مدعی شد مهدی طارمی خطر شماره یک خط حمله پورتو بوده و بازیکنان لاتزیو باید مراقب این مهاجم گلزن باشند.

 

1690663

 

در این گزارش آمده است؛ خطر شماره یک تیم پورتو را باید مهدی طارمی، مهاجم 29 ساله و ایرانی این تیم دانست که در این فصل به طور مداوم گلزنی می کند، پس لاتزیو باید مراقب این بازیکن باشد. مهدی طارمی امسال ثابت کرده که می تواند در استانداردهای بالا، درخشان ظاهر شود.
او بازیکنی با فیزیک مناسب، سریع و گلزن محسوب می شود که در لیگ پرتغال در 21 بازی موفق به زدن 12 گل و ارسال هشت پاس گل شده است. او در مجموع با احتساب دیدارهای پورتو در لیگ قهرمانان و جام حذفی پرتغال، در این فصل در 31 مسابقه آمار 14 گل و 10 پاس را به ثبت رسانده است.

مهدی طارمی ماتادور جدید است

هواداران پورتو و مطبوعات پرتغالی در آستانه دیدار مقابل لاتزیو، مهدی طارمی را تمجید کردند. این بازیکن در بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون در آخرین هفته لیگ پرتغال، پنجمین گل خود را در 6 بازی اخیر به ثمر رساند.

 

1687367

 

مهدی طارمی فقط در بازی مقابل ماریتیمو آنهم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران غایب بوده و نتوانست برای پورتو به میدان برود. البته در همان مقطع مهدی طارمی تیم ملی کشورش را به جام جهانی 2022 رساند. گل او مقابل عراق در تهران در برگزاری جشن صعود به جام جهانی تعیین کننده بود.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو روی این ستاره گلزن حساب ویژه ای باز کرده و امیدوار است با گلزنی مهدی طارمی در همان دیدار رفت شانس صعود خود را افزایش دهد. پس مدافعان بیانکوچلستی باید به‌شدت مراقب شم گلزنی این مهاجم ایرانی باشند.

دیدگاه‌ها