کد خبر : 1810844 | 27 بهمن 1400 ساعت 01:19 | 7.1K بازدید | 13 دیدگاه

تکلیف صعود مشخص شد؛

اسپورتینگ 0 - 5 سیتی؛ خط و نشان تیم پپ

منچسترسیتی با نمایشی فوق العاده در نیمه اول در خانه اسپورتینگ لیسبون به برتری 0-5 دست یافت.

اسپورتینگ 0 - 5 سیتی؛ خط و نشان تیم پپ

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی همانند مرحله گروهی، دور یک هشتم لیگ قهرمانان این فصل را نیز درخشان آغاز کرده و در شبی رویایی موفق شد در خانه اسپورتینگ لیسبون به پیروزی 0-5 دست یافته و صعود خود به جمع هشت تیم برتر را تقریبا مسجل سازد.


منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت به گل اول  دست یافت. ضربه فیل فودن توسط آدان مهار شد و در ریباند ارسال رو به بیرون کوین دی بروین با ضربه ریاض محرز از مقابل دروازه همراه شد و سیتی از اسپورتینگ پیش افتاد.

 

1691709


حملات سیتی ادامه یافت و این تیم خیلی زود به گل دوم رسید. روی اشتباه مدافعان اسپورتینگ، برناردو سیلوا در محوطه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای والی و غیرقابل مهار موفق شد به زیبایی گل دوم سیتیزن ها را نیز به ثمر برساند.


در دقیقه 26 و در دو صحنه متوالی پورو و سارابیا فرصت خوبی برای کاهش اختلاف و زدن گل اول اسپورتینگ داشتند، اما در هر دو موقعیت ادرسون به خوبی واکنش نشان داده و توپ را دفع کرد.

1691707


اما در دقیقه 32 سیتی به گل سوم هم دست یافت. ریاض محرز با نفوذ از سمت راست ارسال دقیقی روی دروازه اسپورتینگ داشت و فیل فودن به راحتی موفق شد گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.


اما حملات سیتیزن ها تمامی نداشت و این تیم در اواخر نیمه نخست به گل چهارم خود نیز دست یافت. ارسال رحیم استرلینگ از سمت راست با ضربه زمینی برناردو سیلوا همراه شد و توپ بعد از برخورد به مدافع اسپورتینگ وارد دروازه شد تا سیتی در پایان نیمه اول با برتری خیره کننده 0-4 راهی رختکن شود.


اما شرایط در نیمه دوم نیز تفاوت چندانی نداشت و سیتی خیلی زود باز هم توسط برناردو سیلوا گل رسید که البته در ادامه VAR این گل را مردود اعلام کرد.

 

1691724


اما در دقیقه 58 سیتی به گل پنجم هم دست یافت. پاس برناردو سیلوا در پشت محوطه جریمه اسپورتینگ به رحیم استرلینگ رسید و این ستاره انگلیسی با ضربه ای فنی و دقیق به گوشه دروازه موفق شد دروازه اسپورتینگ را باز کند.


دقایقی بعد ارسال ریاض محرز به شکلی اتفاقی در آستانه ورود به دروازه اسپورتینگ بود، اما این اتفاق رخ نداد و توپ روی سقف دروازه حریف فرود آمد. در ادامه سیتی که از برتری خود مطمئن بود جریان مسابقه را به خوبی اداره کرد و در نهایت موفق شد با همان پنج گل اسپورتینگ را شکست دهد.

دیدگاه‌ها