کد خبر : 1810848 | 27 بهمن 1400 ساعت 01:47 | 28.5K بازدید | 14 دیدگاه

یونایتد 2-0 برایتون؛ فرار از بحران با گل های پرتغالی

منچستر با گل های رونالدو و فرناندز از سد میهمان خود گذشته و به رده چهارم صعود کرد.

یونایتد 2-0 برایتون؛ فرار از بحران با گل های پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا کلید خورد و همه نگاه‌ها به بازی حساس رئال مادرید و پاری سن ژرمن معطوف بود، تیم منچستریونایتد، در دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر میزبان برایتون بود. شاگردان رانگنیک که هفته آینده در مرحله یک هشتم نهایی UCL با اتلتیکو دیدار خواهند کرد، امشب در حالی به میدان رفتند که طی سه بازی اخیر خود دو تساوی (لیگ برتر) و یک باخت (FA Cup) به ثبت رسانده بودند.

 

1690835

 

منچستر پیش از این دیدار با 40 امتیاز از 24 بازی  به دنبال کسب برد برای صعود به رتبه چهارم بود؛ در سمت مقابل برایتون، بعد از هفته ها شکست ناپذیری در لیگ جزیره پای به اولدترافورد گذاشته بود، جایی که تا کنون هیچ گاه طعم برد مقابل منچستر را در آن نچشیده بود.

 

منچستر در دقایق نخست به دنبال رسیدن به گل بود اما موفق به این کار نشد. سانچو در این دقایق صاحب جدی ترین موقعیت میزبان شد اما توفیقی در گلزنی نداشت. بازی رفته رفته آرام شد اما در دقایق پایانی شاهد دو موقعیت بسیار خطرناک روی دروازه منچستر بودیم. ده خیا در دقیقه 39 روی ضربه سر بازیکن برایتون با یک پرواز دیدنی دروازه تیمش را نجات داد و یک دقیقه بعد ضربه مهاجم حریف در موقعیت تک به تک با اختلافی میلی متری از کنار دروازه راهی اوت شد تا رانگنیک و حاضرین در اولدترافورد نفسی به راحتی بکشند.

 

1691727

نیمه دوم با شرایط متفاوتی شروع شد و منچستریونایتد با گل دقیقه 51 کریستیانو رونالدو از حریف پیش افتاد. سه دقیقه بعد از این گل، دانک با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا برایتون ادامه کار را ده نفره بازی کند. رونالدو در دقیقه 66 می رفت که دبل کند اما سانچز با واکنشی زیبا، ضربه سر او را در چند قدمی مهار کرد. 


یک اشتباه مرگبار دیگر از مدافعان برایتون می رفت گل دوم را برای منچستر به همراه داشته باشد اما فرناندز از چند قدمی، پاس زیبای رونالدو در دهانه دروازه را به دستان دروازه بان حریف کوبید. در میان حملات بی امان میزبان، برایتون در دقیقه 78 می رفت برخلاف جریان کار به گل برسد اما ارسال بازیکن این تیم به تیر دروازه ده خیا برخورد کرد. درخشش سانچز در دقایق باقی مانده چند بار مانع از باز شدن دوباره دروازه میهمان شد ولی فرناندز در دقیقه 7+90 توانست برای تیمش گلزنی کرده و کار را دو بر صفر کند.

 

منچستر در نهایت موفق شد این دیدار خانگی را با پیروزی دو بر صفر به پایان برساند تا در شب گلزنی کریس، رانگنیک هم نفسی به راحتی کشیده و کمی شرایط تیمش بهتر شود. شیاطین سرخ با این برد، 43 امتیازی شده و جای وستهام در مکان چهارم جدول رده بندی را گرفتند. برایتون هم با این شکست 33 امتیازی و نهم باقی ماند.

دیدگاه‌ها