کد خبر : 1810850 | 27 بهمن 1400 ساعت 02:00 | 21.2K بازدید | 15 دیدگاه

از بازی در پاریس خوشحالم؛

امباپه: در بازی برگشت هم پیروزی می‌خواهیم

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن مدعی شد با تمام توان برای این باشگاه مبارزه خواهد کرد.

امباپه: در بازی برگشت هم پیروزی می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می رسید دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و رئال مادرید علیرغم برتری تیم فرانسوی با تساوی بدون گل رو به اتمام باشد، کیلیان امباپه در ثانیه های پایانی با حرکتی فوق العاده و تماشایی تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. این بازیکن در پایان این دیدار تاکید کرد پاری سن ژرمن در مسابقه برگشت نیز برای کسب پیروزی وارد زمین خواهد شد.
کیلیان امباپه گفت: "ما می خواستیم برای این شب های بزرگ آماده باشیم، زیرا رویای حضور در چنین مسابقاتی را در سر داریم. بازی با سرعت کاذبی شروع شد، اما ما می‌خواستیم برنده شویم و از سوی هواداران تحت فشار قرار گرفتیم. ما از این برتری خفیف بسیار خوشحالیم، اما بازی برگشت و البته لیگ فرانسه تا آن مقطع پیش روی ما وجود دارد. 

1691730


ما برای برد به خانه رئال مادرید خواهیم رفت. رفتن به میدان برای گرفتن نتیجه مساوی شایسته پاری سن ژرمن نخواهد بود. رئال مادرید در دیدار برگشت متفاوت بازی خواهد کرد، اما ما باید از قبل آن دیدار برای سفر به نانت آماده شویم. من در حال حاضر در یکی از بهترین تیم های دنیا بازی می‌کنم و هنوز تصمیمی راجع به آینده نگرفته ام. این مرحله هنوز تمام نشده و ما می‌دانیم که رئال مادرید یکی از بهترین تیمهای دنیا است.
باز کردن دروازه رئال مادرید؟ وقتی مدافعان عقب نشینی می کنند، بازیکن مهاجم همیشه پادشاه محوطه جریمه است. من تصمیم می‌گیرم به کجا بروم و در نهایت توپ را از بین پاهای کورتوا درون دروازه قرار دادم.
ما سوالات زیادی از خود می‌پرسیم و حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد. من بازیکن پاری سن ژرمن هستم و همیشه از این بابت بسیار خوشحالم. من با تمام توان تلاش و این موضوع را در بازی نشان داده‌ام."

دیدگاه‌ها