کد خبر : 1810853 | 27 بهمن 1400 ساعت 02:18 | 43.4K بازدید | 22 دیدگاه

هنوز بازی برگشت را داریم

آنچلوتی: بهترین بازیکن اروپا به ما گل زد

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از کیلیان امباپه به عنوان بهترین بازیکن اروپا یاد کرد و تاکید داشت که شکست امشب از پی اس جی پایان کار نیست.

آنچلوتی: بهترین بازیکن اروپا به ما گل زد

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و این بازی با نتیجه 1-0 به سود پاری‌سن‌ژرمن خاتمه یافت. تنها گل این بازی را کیلیان امباپه در دقیقه چهارم وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم به ثمر رساند.

 

1691740

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« خوب بازی نکردیم ولی این تازه دور رفت بود. بازی برگشت در ورزشگاه خودمان، نمایش متفاوتی خواهیم داشت. بارها پاس اشتباه دادیم و در توپ گیری هم خوب کار نکردیم. از فشار حریف نتوانستیم خارج شویم و باید اعتراف کنم که پی اس جی بهتر از ما بود و ما را به دردسر انداخت.»

 

1691731

 

امباپه:« او بهترین بازیکن فعلی اروپاست و امشب تعیین کننده کار کرد.»

پیام برای بازیکنان:« چیز خاصی به آنها نگفتم. خوب مهیای بازی شده بودیم ولی نتوانستیم برنامه های مان را پیاده کنیم. به بازیکنان گفتم که بازی برگشت را داریم و هیچ چیز تمام نشده است.»

 

1691741

 

تغییرات برای بازی برگشت:« باید پی اس جی را بهتر پرس کنیم. در نتیجه عقب هستیم و طبیعی است که باید برای پیروزی بازی کنیم. امشب در توپ رسانی و خلق موقعیت خوب نبودیم و این ضعف باید برطرف شود.»

 

1691742

 

بدون کاسیمیرو و مندی:« به خوبی جای‌شان را پر خواهیم کرد. به داور هم گفتم که می توانست به آنها کارت ندهد و از نظر من کمی غیرمنصفانه بود.»

 

دیدگاه‌ها