کد خبر : 1810858 | 27 بهمن 1400 ساعت 09:20 | 29.7K بازدید | 8 دیدگاه

دوناروما: پنالتی مسی؟ همه می‌دانیم او کیست!

جیجی دوناروما، دروازه بان جوان و ایتالیایی پاری سن ژرمن مدعی شد آنها قادر به غلبه بر هر تیمی در اروپا هستند.

دوناروما: پنالتی مسی؟ همه می‌دانیم او کیست!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری که رئال مادرید فرصت های زیادی روی دروازه پاری سن ژرمن خلق نکرد و جیجی دوناروما شب آرامی داشت، در نهایت تیم فرانسوی با تک گل ثانیه های پایانی کیلیان امباپه موفق به کسب پیروزی شد.

جیجی دوناروما در پایان این دیدار در مورد درخشش این ستاره جوان و البته پنالتی از دست رفته لیونل مسی در نیمه دوم صحبت کرده است.


جیجی دوناروما گفت: "نتیجه واقعا رضایت بخشی بود. البته ما باید زودتر به گل می رسیدیم، اما کیلیان امباپه در نهایت موفق به انجام این کار شد. ما بسیار خوشحالیم و البته یک بازی بزرگ دیگر در مادرید در انتظار پاری سن ژرمن خواهد بود. ما احساس قدرت کرده و می دانیم که با ارائه 100 درصد توان می توانیم هر تیمی را شکست دهیم. من افتخار می کنم که بخشی از این ترکیب و باشگاه هستم. ما همیشه آماده‌ و تا آخرین ثانیه متمرکز هستیم تا بتوانیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.

1691749


از دست رفتن پنالتی لیونل مسی؟ من چیزی برای گفتن در مورد او ندارم  و این اتفاقات برای همه بازیکنان رخ می دهد. همه ما می دانیم که لیونل مسی کیست، ما قهرمانان زیادی در ترکیب داریم که می توانند جریان بازی را تغییر دهند. کیلیان امباپه موفق به گلزنی شد، اما همه ما نمایشی فوق العاده ارائه  دادیم.

امباپه یک بازیکن عجیب و غریب و فرازمینی است، می توانید این موضوع را در تمرینات و در بازی های بین تیمی نیز ببینید. نمی‌دانم امباپه در فصل آینده چه خواهد کرد و تصمیم گیری به خود او بستگی دارد، اما ما تا روزی که امباپه اینجا باشد از بازی او لذت خواهیم برد."
 

دیدگاه‌ها