کد خبر : 1810863 | 27 بهمن 1400 ساعت 09:55 | 35.2K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش نشریات اسپانیایی؛

گل امباپه را مرور کرده و لذت ببرید! (عکس)

نشریات اسپانیایی به تمجید از عملکرد کیلیان امباپه، گلزن فرانسوی و تاثیرگذار پاری سن ژرمن در دیدار مقابل رئال مادرید پرداخته اند.

گل امباپه را مرور کرده و لذت ببرید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداد، تا دقیقه 94 در خانه پاری سن ژرمن مقاومت کرده و در آستانه کسب یک تساوی شیرین در استادیوم پارک دوپرنس قرار داشت. اما در ثانیه های پایانی بود که کیلیان امباپه، ستاره جوان پاریس با حرکتی فوق العاده در محوطه از سد ادر میلیتائو و لوکاس واسکز گذشته و با ضربه ای تماشایی دروازه تیبو کورتوا را باز کرد تا اینگونه مورد تحسین رسانه های اسپانیایی قرار بگیرد.


نشریه مارکا با تیتر "این امباپه چه کیفیتی دارد" به تمجید از ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن و البته خرید احتمالی رئال مادرید در تابستان پرداخته است. مارکا در ادامه به مهار پنالتی لیونل مسی در دقیقه 62 توسط تیبو کورتوا اشاره کرده، مدعی شد تیم کارلو آنچلوتی ضربه ای در چارچوب پاری سن ژرمن نداشته و البته کاسمیرو و فرلان مندی در مسابقه برگشت غایب خواهند بود.

 

1691754


نشریه آ.اس نیز تیتر خود را به درخشش کیلیان امباپه و گلزنی او در اوقات اضافی اختصاص داده و از تیتر "این مثل یک بمب است" بهره برد. این نشریه مدعی شد هواداران رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو و در مسابقه برگشت خواهان عملکرد بهتری از سوی این تیم هستند. آ.اس در ادامه به مهار پنالتی لیونل مسی توسط تیبو کورتوا نیز اشاره کرد. 

1691756


اما نشریه اسپورت از ایالت کاتالونیا نیز تیتر یک را به دیدار پاری سن ژرمن و رئال مادرید اختصاص داده و از تیتر جالب "این گل را مرور کنید و از آن لذت ببرید" استفاده کرده است.

1691755

دیدگاه‌ها