کد خبر : 1810883 | 27 بهمن 1400 ساعت 11:52 | 30K بازدید | 9 دیدگاه

جادوی رونالدو در نیم فضای بین چهار نفر (عکس)

رونالدو پس از شش بازی پایش به گلزنی باز شد و یک گل خارق العاده را با تلفیق قدرت و ذکاوت به ثمر رساند.

جادوی رونالدو در نیم فضای بین چهار نفر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که چشم‌های فوتبال‌دوستان در شب گذشته معطوف به تقابل ستاره‌های رئال و پاریس بود، رونالدو در اولدترافورد ثابت کرد فوتبال او هنوز تمام نشده و با گلی منحصر به فرد از زیر فشار گل نزدن‌های مدت اخیر در آمد.

پرس بازیکنان یونایتد در زمین حریف موجب شد مک‌تومینای به کمک اشتباه بازیکن برایتون در دقیقه 51 رونالدو را صاحب توپ کند و از اینجا جادوی کریس آغاز شد. درحالی که رونالدو فضای زیادی برای چرخش و یا دادن پاس خلاقانه نداشت یک تنه به قلب خط دفاعی حریف زد.

 

1691789

 

شماره 7 منچستر در شرایطی که چهار مدافع برایتون به استقبالش آمده بودند و دروازه‌بان نیز خود را آماده گرفتن شوت او می‌کرد، با چشمانی باز توپ را از پشت محوطه جریمه با شوتی غیرقابل مهار درون دروازه حریف جای داد. رونالدو با سرعتش یک بازیکن را از پیش رو برداشت و با تلفیق قدرت و هوش توپ را از میان مدافعان در یک فضای اندک عبور داد.

 

1691787

 

خوشحالی گل کریس نیز مثل گلش دیوانه‌وار بود و فریادهای کر کننده‌اش در مقابل صورت تماشاگران، ورزشگاه را به وجد آورد. این اولین گل رونالدو در سال جدید میلادی بود و این بازیکن امیدوار است به روند خوب گلزنی‌اش بازگردد.

دیدگاه‌ها