کد خبر : 1810895 | 27 بهمن 1400 ساعت 12:28 | 21.1K بازدید | 6 دیدگاه

درخشش برابر نماینده اتریش؛

بهترین شب اروپایی علی کریمی در لباس بایرن (عکس)

بهترین شب علی کریمی، ستاره ایرانی و سابق بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان مقابل تیمی از اتریش رقم خورد.

بهترین شب اروپایی علی کریمی در لباس بایرن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرعه بایرن مونیخ در قرعه کشی ابتدایی لیگ قهرمانان تقابل با اتلتیکومادرید سخت کوش بود، اما تکرار مراسم در نهایت به سود تیم یولیان ناگلزمان تمام شد و حالا امشب باواریایی ها در خانه سالزبورگ، تنها نماینده اتریش در لیگ قهرمانان به مصاف این تیم خواهند رفت. 


اما تقابل بایرن مونیخ با راپیدوین، بهترین تیم فوتبال اتریش در ابتدای هزاره جدید در لیگ قهرمانان یادآور خاطرات شیرینی برای هواداران فوتبال در ایران است. 16 سال قبل و در آذر ماه سال 1384، علی کریمی بعد از تحمل چهار مسابقه نیمکت نشینی در مرحله گروهی بالاخره در ترکیب فلیکس ماگات قرار گرفته و برابر این تیم اتریشی به میدان رفت.


این ستاره ایرانی در استادیوم آلیانس آره نا و در نیمه دوم با حرکتی آکروباتیک و تماشایی موفق به زدن یکی از چهار گل بایرن مونیخ شده و در جریان برتری این تیم نقش آفرینی کرد. این تنها گل علی کریمی در لباس بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان در دوره دو ساله حضور در این باشگاه بود که برابر تیمی از اتریش به ثمر رسید.

 

بدین ترتیب و در آن مقطع، علی کریمی سومین بازیکن ایرانی بعد از علی دایی و مهدوی مهدوی کیا لقب گرفت که در مهم ترین تورنمنت باشگاهی در فوتبال جهان موفق به گلزنی می شود. در ادامه علی کریمی فرصت چندانی برای درخشش در لیگ قهرمانان کسب نکرد و حضور او در این رقابت ها به همین تک گل دیدنی ختم شد.

1691808

دیدگاه‌ها