کد خبر : 1810922 | 27 بهمن 1400 ساعت 14:45 | 42.7K بازدید | 16 دیدگاه

پس از بازی شب گذشته

اسپورت: تردید بزرگ امباپه برای پیوستن به رئال!

نشریه چاپ بارسلونا خبر از شروع تردیدهای کیلیان امباپه برای پیوستن به رئال در پایان فصل داد.

اسپورت: تردید بزرگ امباپه برای پیوستن به رئال!

به گزارش "ورزش سه"، رئال ماه هاست که در تلاش است کیلیان امباپه را جذب کند. تابستان گذشته دو پیشنهاد 180 و 200 میلیون یورویی نیز برای وی ارائه داد ولی پی اس جی به آنها پاسخی نداد. قرارداد ستاره فرانسوی در پایان فصل تمام خواهد شد و تمامی پیشنهادات تمدید را نیز رد کرده است.

 

1691852

 

امباپه هفته گذشته در جریان یک مصاحبه گفت که دو بازی پیش رو برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ممکن است در سرنوشت آینده او تعیین کننده باشد و او هنوز تصمیمش برای فصل بعد را نگرفته است.

امباپه شب گذشته ستاره تیمش برابر رئال بود و با گل دقیقه 93 بود که پاریسی ها برنده شدند. در این بازی رئال حرفی برای گفتن نداشت و میزبان 90 دقیقه بر بازی مسلط بود.

 

1691733

 

اسپورت نشریه نزدیک به بارسلونا امروز ادعا کرد که پس از بازی ناامیدکننده رئال که کاملا تحت تاثیر پی اس جی قرار داشت، امباپه در مورد انتقال به این تیم دچار تردید شده و بر خلاف تصور حالا ممکن است پیشنهاد پی اس جی را جدی تر بررسی کرده یا حتی به پیشنهاد لیورپول پاسخ مثبت بدهد.

طبق این گزارش، امباپه معتقد است رئال کیفیت لازم برای درخشش در لیگ قهرمانان سال بعد را ندارد و او در پاریس شانس بیشتری برای توپ طلا و کسب موفقیت های بزرگ خواهد داشت. 4 ماه و نیم دیگر به پایان قرارداد امباپه مانده و باید دید در نهایت او چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها