کد خبر : 1810933 | 27 بهمن 1400 ساعت 15:30 | 51.5K بازدید | 21 دیدگاه

کلود پل:

انتظارم از مسی بالاتر بود، او مشکل بدنی دارد

مربی فرانسوی معتقد است مشکلات بدنی مسی اجازه درخشش را از او سلب کرده است.

انتظارم از مسی بالاتر بود، او مشکل بدنی دارد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب با درخشش کیلیان امباپه توانست بر رئال پیروز شده و گام اول برای رفتن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را بردارد. 

در این بازی نیمی از نگاه ها به لئو مسی دوخته شده بود ولی فوق ستاره سابق بارسا بازهم نتوانست نمایشی خوب داشته باشد. او که در هفته های اخیر به شدت مورد انتقاد رسانه های فرانسوی قرار داشت، یک پنالتی را نیز برابر رئال از دست داد تا از سال 2018 در گلزنی به کهکشانی ها ناکام باشد. 

 

1691718

 

در شبی که بسیاری به درخشش مسی امید داشتند، این امباپه بود که ستاره اول بازی لقب گرفت. نشریه اکیپ به مسی نمره 3 از 10 داد.

 

کلود پل مربی سابق لسترسیتی، لیون و موناکو در پایان بازی و در مورد عملکرد ضعیف مسی گفت:« من یکی از هواداران لیونل مسی هستم و در سال های گذشته همیشه بازی هایش را تعقیب می کردم ولی انتظارم از او در پی اس جی بالاتر بود. متاسفانه او از لحاظ بدنی هنوز نتوانسته به سطح مورد انتظار برسد و تداوم نداشته است.

 

1691850

 

مسی جدیت لازم را در زمین نشان نمی دهد و شوت های به دروازه اش نیز دقت کافی را ندارد. از زمانی که او به پی اس جی ملحق شده، به خصوص از لحاظ بدنی کیفیت گذشته را ندارد و باید این نقیصه را برطرف کند. شرایط فیزیکی مسی اگر خوب شود، کیفیت بازی او نیز بهبود پیدا خواهد کرد.»


 

دیدگاه‌ها