کد خبر : 1810972 | 27 بهمن 1400 ساعت 21:38 | 13.1K بازدید | 2 دیدگاه

لاتزیو در قلبم خواهد ماند

کونسیسائو: اولویت ما قهرمانی در لیگ پرتغال است

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو‌ می‌گوید آنها تمام تلاش خود را در لیگ اروپا انجام خواهند داد اما اولویت‌شان قهرمانی در جام داخلی است.

کونسیسائو: اولویت ما قهرمانی در لیگ پرتغال است

به گزارش "ورزش سه"، پورتو در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های لیورپول، اتلتیکو مادرید و میلان هم‌گروه شده بود و نهایتاً بالاتر از روسونری در رده سوم قرار گرفت تا به رقابت‌های لیگ اروپا راه پیدا کند. شاگردان سرجیو کونسیسائو فردا شب در مرحله یک‌شانزدهم نهایی به مصاف لاتزیو خواهند رفت و قطعاً کار دشواری برای صعود مقابل این تیم ایتالیایی پیش رو خواهند داشت.

سرجیو کونسیسائو پیش از این بازی گفت: "لاتزیو به‌خاطر تجربه و عناوینی که کنار یکدیگر به‌دست آوریم، اتفاقی عالی برایم محسوب می‌شود. من خاطرات زیادی از رم دارم و هنوز هم به لاتزیو علاقه‌مند هستم.
لاتزیو همیشه در قلب من خواهد ماند. می‌دانم که ما با یک تیم بسیار قدرتمند روبه‌رو هستیم، بنابراین احتمالا بهترین تیم پیروز شود‌.

ما سخت کار می‌کنیم و با آنالیز حریفان برای تقابل با آنها آماده می‌شویم. ما پورتو هستیم و همیشه باید به ماندن در سطح بالای اروپا فکر کنیم. اولویت ما کسب عنوان قهرمانی داخلی است، اما پورتو باید بهترین عملکرد خود را در هر رقابتی ارائه دهد."

 

1691906

 

سرجیو کونسیسائو درباره غیبت چیرو ایموبیله در بازی فردا گفت: "آنها هنوز هم استعدادهای فردی بسیار خوبی مانند پدرو و فیلیپه اندرسون دارند. من همیشه سبک فوتبال آنها را دوست داشتم، علی‌رغم اینکه در خط دفاع کمی نامتعادل بودند. شکست 4-0 آنها در کوپا ایتالیا مقابل میلان را تماشا کردم و علی‌رغم نتیجه، عملکرد آنها را دوست داشتم، به خصوص در 20 دقیقه ابتدایی. مائوریتزیو ساری مربی باتجربه و باهوشی است، لاتزیو می‌داند که چگونه از فضای پشت خط دفاعی برای ایجاد مشکل استفاده کند. آن‌ها گل‌های بسیار خوبی می‌زنند."

دیدگاه‌ها