کد خبر : 1810978 | 28 بهمن 1400 ساعت 11:31 | 5.6K بازدید | 4 دیدگاه

هشدار ستاره سیتی؛ چمپیونزلیگ رقابت ساده‌ای نیست

ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی می‌گوید آنها در دیدار برگشت مقابل اسپورتینگ لیسبون نیز باید برای پیروزی تلاش کنند.

هشدار ستاره سیتی؛ چمپیونزلیگ رقابت ساده‌ای نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در مرحله رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان اسپورتینگ لیسبون بود و با ارائه یک نمایش فوق العاده و کاملاً برتر موفق شد حریف خود را با نتیجه 5-0 در هم بکوبد تا کار تیم پپ گواردیولا در مسابقه برگشت آسان شده و آن‌ها تقریباً صعود خود به مرحله بعدی چمپیونزلیگ را قطعی کرده باشند.

با وجود این برد پرگل، ستاره الجزایری منچسترسیتی یعنی ریاض محرز معتقد است که آنها در بازی برگشت نیز باید با هدف پیروزی وارد زمین شود. او گفت: "ما در بازی برگشت نیز با تمرکز مشابه دیدار رفت پا به زمین خواهیم داشت و همان نوع بازی را ارائه می‌دهیم. چمپیونزلیگ رقابت آسانی محسوب نمی‌شود و مانند یک بازی در لیگ نیست. شما باید از خیلی نظرها آماده و قوی باشید."

 

1691915

 

ریاض محرز در ادامه تاکید کرد که حالا منچسترسیتی باید تمرکز خود را روی ادامه لیگ برتر انگلیس بگذارد. او گفت: "روز سه‌شنبه پیروز شدیم، بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم و پنج گل زدیم و این روشی است که باید در بازی‌های بعدی ادامه دهیم. اکنون وقت آن است که روی لیگ برتر انگلیس تمرکز کنیم و سعی کنیم یک بازی خوب مقابل تاتنهام انجام دهیم."

دیدگاه‌ها