کد خبر : 1810980 | 27 بهمن 1400 ساعت 23:41 | 38.1K بازدید | 8 دیدگاه

تدی شرینگهام:

پوچتینو انتخاب اول من برای هدایت یونایتد است

تدی شرینگهام، ستاره سابق منچستریونایتد مائوریسیو پوچتینو را گزینه مناسبی برای هدایت این تیم می‌داند.

پوچتینو انتخاب اول من برای هدایت یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، به جرات می‌توان گفت بعد از پایان حضور سر الکس فرگوسنِ بزرگ در منچستریونایتد این تیم دیگر نتوانست آنطور که باید و شاید انتظارات هوادارانش را برآورده کند و در این سال‌ها دائما درگیر نوسان بوده است. از طرفی تغییرات پی در پی در کادر مربیگری این تیم نیز باعث نشده که شیاطین سرخ روزهای فوق العاده قبل را تکرار کنند.

چندی پیش بود که بعد از چند نتیجه ضعیف اوله گنار سولسشر از هدایت منچستریونایتد برکنار شد و جای خود را به رالف رانگنیک داد. با این حال مرد آلمانی نیز نتوانست تغییر شگرفی در یونایتد ایجاد کند. از طرفی رانگنیک در پایان فصل از هدایت شیاطین سرخ کنار خواهد رفت و در ادامه به‌عنوان مدیر فنی باشگاه فعالیت می‌کند.

 

1691739

 

بسیاری گزارش‌ها حاکی از آن است که مائوریسیو پوچتینو گزینه اول شیاطین سرخ برای هدایت این تیم در فصل آینده خواهد بود؛ موضوعی که تدی شرینگهام از آن حمایت کرده و می‌گوید: "فکر می‌کنم زمانی‌که او در تاتنهام بود می‌خواست تیمش با در اختیار داشتن توپ به حریف لطمه بزند و من فکر می‌کنم که هواداران منچستریونایتد فلسفه او را دوست دارند. بدیهی است که دست آورد او در تاتنهام چیزی نبود اما در اینجا با بازیکنان بزرگتر ممکن است اتفاق دیگری رقم بخورد‌. پوچتینو برای من انتخاب شماره یک خواهد بود و حضور در یونایتد تجربه‌ای عالی برایش محسوب می‌شود."
 

دیدگاه‌ها