کد خبر : 1811915 | 03 اسفند 1400 ساعت 10:46 | 31.8K بازدید | 25 دیدگاه

جدی شد؛ رقابت رئال با یونایتد بر سر پوچتینو

رئال مادرید به صورت جدی در حال بررسی شرایط به خدمت گرفتن مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، است.

جدی شد؛ رقابت رئال با یونایتد بر سر پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که نارضایتی مدیران رئال مادرید از کارلو آنچلوتی جدی است و آنها در حال بررسی شرایط مربیان مختلفی هستند تا به عنوان جانشین این مربی ایتالیایی در سانتیاگو برنابئو حضور پیدا کنند. 
دیلی میل مدعی شده که مدیران این باشگاه اسپانیایی تابستان گذشته نیز تلاشی‌هایی برای به خدمت گرفتن پوچتینو داشته‌اند اما در نهایت موفق به انجام این کار نشدند، چرا که پی اس جی اجازه جدایی این مربی را صادر نکرد. 
اما حالا بسیاری باور دارند که ممکن است پوچتنیو در پایان فصل جاری پارک دو پرنس را به مقصد برنابئو ترک کند و این یعنی آنچلوتی فصل آینده جایی روی نیمکت این تیم نخواهد داشت. 

 

1690550


افت قابل توجه آنها در لالیگا و همچنین نمایش ضعیفی که در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر پی اس جی داشتند از دلایل این تصمیم است اما قهرمانی در رقابت‌های لیگ اسپانیا و همچنین تغییر شرایط در چمپیونز لیگ ممکن است باعث تغییر تصمیم نهایی مدیران رئال شود. 
رابطه خوب این مربی آرژانتینی با کیلیان امباپه که انتظار می‌رود در پایان فصل به رئال مادرید ملحق شود نیز در این میان بی‌تاثیر نیست. 
به این ترتیب به نظر می‌رسد که رقابتی جدی بین رئال مادرید و منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن پوچتینو به وجود خواهد آمد. 
یونایتد نیز پس از برکناری اوله گونار سولسشر، تصمیم گرفت که به صورت موقت از رالف رانگنیک روی نیمکتش استفاده کند اما بسیاری از منابع خبری از همان زمان پوچتینو را گزینه اصلی جانشینی این مربی نروژی معرفی کرده بودند.

دیدگاه‌ها