کد خبر : 1811005 | 28 بهمن 1400 ساعت 09:47 | 5.2K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ: اینتر تیم خوبی است و صعود دشوار است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی برابر اینتر معتقد است که تیمش نباید به این برد تکیه کند.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان در ورزشگاه سن سیرو میزبان لیورپول بود و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 
لیورپولی‌ها بازی دشواری را پشت سر گذاشتند و تا دقایق پایانی موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند اما در نهایت با دو گل روبرتو فیرمینو و محمد صلاح موفق شدند با پیروزی به خانه برگردند. 
کلوپ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« این تازه نیمی از بازی است، نه هیچ چیز دیگر. بازی بعدی دشوار خواهد بود و ما باید برای آن آماده شویم. آنها خوب بازی کردند، متفاوت بازی کردند اما واقعا خوب هستند و به همین دلیل است که می‌گویم انگار بین دو نیمه است و ما دو گل جلو هستیم.»

 

1691966


این مربی آلمانی با اشاره به کار سخت لیورپول در بازی برگشت اظهار داشت:« اگر این واقعا بین دو نیمه فوتبال بود و ما با دو گل پیش افتاده بودیم، من به بازیکنانم نمی‌گفتم که کارتان تمام شده و می‌توانید به استراحت بپردازید. این نتیجه بسیار گول زننده‌ای است، بنابراین حالا ما باید به بازی برگشت فکر کنیم.»
سرمربی لیورپول درباره شرایط این بازی اضافه کرد:« این بازی به شکل عجیبی فیزیکی بود، بنابراین ما مجبور شدیم راهی برای عبور از آن پیدا کنیم. ما روز درخشانی نداشتیم اما به اندازه کافی خوب بودیم که شایسته دو گل پیروزی‌بخش باشیم و دو گل فوق العاده را به ثمر رساندیم. آنها هم لحظات خوبی داشتند اما بیشتر به دنبال ضدحملات در زمان لو رفتن توپ از سوی ما در فضاهای اشتباه بودند.»

 

1691967

 


کلوپ به مصدومیت دیگو ژوتا پرداخته و گفت:« من واقعا از همه چیز راضی هستم، جز مصدومیت دیگو که مجبور شد با احساس درد از ناحیه حدودی رباط مچ پا از زمین بازی بیرون برود. ما دقیقا نمی‌دانیم مشکل چیست و باید آن را بررسی کنیم. او می‌توانست به بازی ادامه دهد و شاید این نشانه خوبی باشد اما ما می‌دانستیم که باید او را تعویض کنیم.»

دیدگاه‌ها