کد خبر : 1811008 | 28 بهمن 1400 ساعت 09:56 | 3.7K بازدید | 6 دیدگاه

ناگلزمان: اشتباه زیاد داشتیم و مساوی عادلانه بود

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، پس از تساوی برابر سالزبورگ از عملکرد تیمش انتقاد کرد.

ناگلزمان: اشتباه زیاد داشتیم و مساوی عادلانه بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در ورزشگاه خانگی سالزبورگ و در دیدار رفت از مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان به مصاف این تیم رفت.

در این بازی و در کمال ناباوری این بازیکنان سالزبورگ بودند که شروعی طوفانی داشتند و پاداش نمایش خوب خود برابر بایرن را نیز با یک گل گرفتند.

آنها چند فرصت دیگر برای گلزنی نیز خلق کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در حالی که تا دقایق پایانی از حریف پیش بودند، در نهایت با گل دیرهنگام کینگزلی کومان به تساوی رضایت دادند.

ناگلزمان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما در نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم. ما حتی وقتی تحت فشار آنچنانی نبودیم هم توپ‌های بسیاری را از دست دادیم. گلی که دریافت کردیم را می‌توانستیم به راحتی دفاع کنیم. ضربه پایانی آنها خوب بود اما ما می‌توانستیم مانع از به ثمر رسیدن آن شویم. در نیمه دوم خوب بودیم و ریسک بیشتری کردیم تا شایسته گل مساوی باشیم

 

1673187

 

این مربی آلمانی با اشاره به گل تساوی دیرهنگام تیمش اضافه کرد:« این بازی بسیار جذابی بود. نتیجه مساوی کاملا عادلانه بود چون ما فشار زیادی به آنها آوردیم و باعث شدیم سالزبورگ در نیمه زمین خودش حبس شود. البته که دوست داشتیم پیروز شویم اما اگر گل تساوی را تا این حد دیرهنگام به ثمر برسانید، پس باید‌ تساوی را بپذیرید.»

او ضمن تمجید از کینگزلی کومان اظهار داشت:« کومان در 25 دقیقه ابتدایی بازی خوب نبود اما توانست به بازی برگردد و در نیمه دوم درخشان ظاهر شد. می‌توانید ببینید که او تا چه حد برای ما مهم بود و این فقط به خاطر گلی که زد، نیست. او تقریبا در تمامی نبردهای تک به تک برنده شد و نمایش بسیار خوبی را ارائه کرد.»

ناگلزمان همچنین با انتقاد از عملکرد داوری ادامه داد:« من نمی‌دانم چرا کمک داور ویدیویی داریم. باید اجازه ادامه دادن صحنه را داد. لروی در آستانه گلزنی بود. من درک نمی‌کنم چرا اجازه می‌دهیم یک صحنه آفساید 28 دقیقه ادامه پیدا کند و بعد گل می‌زنیم. این تصمیم بسیار بدی بود.»

 

دیدگاه‌ها