کد خبر : 1811019 | 28 بهمن 1400 ساعت 10:42 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

رابرتسون:

واقعا بازی سختی بود؛ اینتر تیمی باورنکردنی است

اندی رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول می‌گوید این تیم در یک بازی بسیار دشواری مقابل اینتر به پیروزی رسیده است.

واقعا بازی سختی بود؛ اینتر تیمی باورنکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در ورزشگاه سن‌سیرو مهمان اینتر بود و نهایتاً در یک بازی دشوار موفق شد حریف خود را با دو گل شکست دهد. در طول بازی اینتر حملات زیادی را روی دروازه قرمزها ترتیب داد اما این شاگردان یورگن کلوپ بودند که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کردند تا در آستانه صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان قرار بگیرند.

اندی رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، بعد از پیروزی مقابل اینتر گفت: "واقعاً سخت بود. نمی‌توان با هیچ بازی آسانی در لیگ قهرمانان اروپا روبه‌رو شد. ما می‌دانستیم که اینتر تیم واقعاً خوبی است. می‌دانستیم که آنها می‌توانند برای ما مشکل ایجاد کنند. ما در بهترین حالت خود نبودیم اما در عین حال برای کسب نتیجه کافی بود."

 

1691982

 

رابرتسون در ادامه گفت: "هنوز کار زیادی باقی مانده اما می‌توانیم از نتیجه به‌دست آمده خوشحال باشیم. اینتر تیمی باورنکردنی است و آنها می‌خواهند در آنفیلد برای ما مشکل ایجاد کنند. ما نیاز داریم تا در بهترین حالت خود باشیم. ما باید بهتر از امشب باشیم تا مطمئن شویم که می‌توانیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنیم. ما حالا به خاطر زدن دو گل در وضعیت خوبی هستیم اما اگر عملکرد مناسبی نداشته باشیم به مشکل برمی‌خوریم."
 

دیدگاه‌ها