کد خبر : 1811033 | 28 بهمن 1400 ساعت 11:34 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

ژکو: از روی نقطه قوت‌مان ضربه خوردیم

ادین ژکو، مهاجم اینتر، از عملکرد هم‌تیمی‌هایش در دیدار برابر لیورپول ابراز رضایت کرد.

ژکو: از روی نقطه قوت‌مان ضربه خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در ورزشگاه سن سیرو و در دیدار رفت از مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان برابر لیورپول به میدان رفته و با دو گل شکست خورد.

اینتر علی‌رغم قبول شکست در این بازی نمایش خوبی را ارائه کرد و موفق شد دروازه تیمش را تا دقایق پایانی بازی بسته نگه دارد اما در نهایت روبرتو فیرمینو و محمد صلاح توانستند کیفیت خودشان را در این بازی هم به‌نمایش بگذارند.

ژکو پس از پایان بازی در گفت‌وگو با آمازون پرایم اظهار داشت:« تنها چیزی که در این بازی نتوانستیم آن را به‌دست آوریم پیروزی بود. ما 65 دقیقه خوب بازی کردیم، شانس‌هایی داشتیم و اجازه انجام هیچ کاری را به یکی از بهترین تیم‌های حاضر در فوتبال اروپا ندادیم.»

 

1683501

 

او با اشاره به عدم استفاده اینتر از موقعیت‌هایش در این بازی گفت:« این‌ که دروازه ما روی یک ضربه کرنر باز شد باعث تاسف است چون این معمولا نقطه قوت ما بوده است. این مشکلی است که برابر تیم‌های بزرگ به‌وجود می‌آید، اگر از فرصت‌هایی که دارید استفاده نکنید پس آنها در نهایت شما را به همین خاطر مجازات خواهند کرد.»

این مهاجم اینتر با تمجید از عملکرد هم تیمی‌هایش در این دیدار اضافه کرد:« ما تمام تلاشمان را به‌کار گرفتیم. همه با تمام وجود در تمام 90 دقیقه تلاش کردند. اما این تلاش کافی نبود. ما با سری بالا این شکست را پذیرفتیم چون می‌دانیم که با تمام وجود برای کسب پیروزی در این بازی تلاش کردیم.»

 

دیدگاه‌ها