کد خبر : 1811044 | 28 بهمن 1400 ساعت 12:29 | 35.6K بازدید | 9 دیدگاه

ترس ستاره اینتر از مدافع هلندی؛

عجیب‌ترین صحنه هفته؛ فرار از دست فن‌دایک(عکس)

در جریان بازی دیشب اینتر و لیورپول شاهد صحنه جالبی بین ویرژیل فن دایک و ‌لائوتارو مارتینز بودیم.

عجیب‌ترین صحنه هفته؛ فرار از دست فن‌دایک(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با دو گلی که روبرتو فیرمینو و محمد صلاح به ثمر رساندند، قهرمان فصل گذشته رقابت‌های سری‌آ در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول شکست خورد تا کار شاگردان سیمونه اینزاگی برای صعود بسیار دشوار شود.

در پایان بازی ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول به دلیل عملکرد فوق العاده‌ای که در طول مسابقه از خود به‌نمایش گذاشت، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد تا نشان دهد که از چه نبوغ بالایی برخوردار است.

 

1692021

 

در پایان نیمه اول بود که اینتر روی یک ضد حمله به موقعیت خوبی دست یافت. در این صحنه ستاره آرژانتینی نراتزوری یعنی لائوتارو مارتینز در مصافی تک به تک با فن‌دایک قرار گرفت.‌ با این حال مدافع هلندی خیلی خوب اوضاع را کنترل کرد. مارتینز که به‌خوبی می‌دانست فن دایک چقدر سریع، قوی و باهوش است، حتی از تلاش برای دریبل زدن ترسیده بود و در نهایت سرعت خود را کم کرد.

در این صحنه فن‌دایک به جای اینکه به سمت مهاجم آرژانتینی اینتر برود تا توپ او را بگیرد، منتظر ماند تا لائوتارو حرکت کند و به‌نوعی شرایط را کنترل کرد. در نهایت لائوتارو آنقدر تعلل کرد تا این که تیاگو آلکانتارا از راه رسید و توپ را به کرنر فرستاد. 

 

 

1692023

 

1692024

 

1692025

 

طی ساعات گذشته بسیاری از اهالی فوتبال از جمله اسطوره باشگاه منچستر یونایتد یعنی ریو فردیناند به تمجید از عملکرد مدافع هلندی لیورپول پرداختند. از طرف دیگر واکنش هواداران در رسانه‌های اجتماعی به چالش بین فن‌دایک و لائوتارو نیز در نوع خود جالب بوده است.

 

اگر فکر می‌کنید لائوتارو به این دلیل وارد نبرد یک به یک نشد چون فن‌دایک در مقابل او حضور داشت، مرا نگران می‌کند که شما به اندازه کافی لائوتارو نشناسید.

لائوتارو مارتینز (اموجی خنده)... فکر می‌کردم مردم همیشه می‌گویند فن‌دایک از مهاجمان فرار می‌کند چون کند است اما این ویدئو چیز دیگری را نشان می‌دهد.

هیچ بازیکنی نمی‌خواهد یک به یک مقابل فن دایک بازی کند. لائوتارو تسلیم شد.

لائوتارو مارتینز وقتی دید که در نبرد یک به یک با فن‌دایک موفق نخواهد بود، از جلو رفتن منصرف شد.

یکی از لحظات مورد علاقه من در بازی جایی بود که لائوتارو را دیدم که مقابل فن دایک قرار گرفته است و اعتماد به نفسش برای بازی با او صفر بود.

دیدگاه‌ها