کد خبر : 1811094 | 28 بهمن 1400 ساعت 16:08 | 470 بازدید | 0 دیدگاه

اعزام تیم پارادوومیدانی به مسابقات درهاله‌ای از ابهام

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی گفت: اعزام دوومیدانی کاران به مسابقات بین المللی فزاغ امارات بستگی به تصمیم فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک دارد و هنوز مشخص نیست ورزشکاری به این مسابقات اعزام شود یا خیر؟

اعزام تیم پارادوومیدانی به مسابقات درهاله‌ای از ابهام

به گزارش "ورزش سه" بهمن رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت اعزام تیم پارادوومیدانی به مسابقات بین المللی فزاغ امارات، اظهار کرد: مسابقات بین المللی پارادوومیدانی اواخر اسفند در فزاغ امارات برگزار می شود که اعزام ورزشکاران به این مسابقات بستگی به تصمیم فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک دارد. البته اگر بخواهیم ورزشکاری نیز به این مسابقات اعزام کنیم، کسانی که واجد شرایط و شانس کسب مدال طلا داشته باشند، اعزام خواهند شد.

 

وی درباره وضعیت دوومیدانی کاران حاضر در اردوی تیم ملی، گفت: برای آماده سازی دوومیدانی کاران جهت شرکت در بازی‌های پاراآسیایی چین ۳ مرحله اردو تا پایان سال پیش بینی شده بود که ۲ مرحله در اهواز برگزار شد و سومین مرحله با حضور ۲۹ دوومیدانی کار (۱۱وررشکار زن و ۱۸ مرد) از دوم اسفند در اهواز آغاز می شود و تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

 

وی درباره وضعیت رکورد دوومیدانی کاران در ۲ مرحله اردوی آمادگی، گفت: چون در فصل زمستان قرار داریم تمرینات دوومیدانی کاران بیشتر روی کارهای بدنسازی است و رکوردگیری انجام نمی شود. 

 

رضایی همچنین در خصوص تعداد دوومیدانی کاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی چین، تصریح کرد: ۲۹ ورزشکار حاضر در اردوی آمادگی از بهترین دوومیدانی کاران مسابقات قهرمانی کشور هستند که به اردوی بازی های پاراآسیایی چین دعوت شده اند، البته در اواخر اردیبهشت سال آینده آخرین مرحله مسابقات انتخابی دوومیدانی برگزار می شود و نفرات نهایی اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی چین مشخص خواهند شد.

 

وی در پایان با بیان این که پیش بینی اعزام ۴۰ دوومیدانی کار به بازی‌های پاراآسیایی چین را داریم، افزود: با توجه به سیاست کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر اعزام کاروان کیفی و مدال آور به این دوره از بازی‌های پاراآسیایی، تلاش ما نیز بر این است که کسانی را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم که شانس بالایی برای کسب مدال داشته باشند.

دیدگاه‌ها