کد خبر : 1811117 | 28 بهمن 1400 ساعت 18:15 | 7.7K بازدید | 6 دیدگاه

لوچانو اسپالتی:

مارادونا امشب در بهشت هوادار ناپولی است

برخورد بارسا و ناپولی در پلی‌آف لیگ اروپا، رویارویی دو باشگاهی است که زمانی دیه‌گو مارادونا برای‌شان بازی می‌کرد.

مارادونا امشب در بهشت هوادار ناپولی است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تیم سوم گروه E لیگ قهرمانان اروپا و ناپولی تیم دوم گروه C لیگ اروپا امشب از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. نکته جالب این که بارسلونا و ناپولی هردو تیم‌هایی بودند که دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین در آن‌ها بازی کرد.

 

1665502

 

روش برگزاری اولین مرحله حذفی مسابقات لیگ اروپا کمی تغییر کرده و به‌جای مرحله یک‌شانزدهم، شاهد مرحله پلی‌آف خواهیم بود، به این شکل که تیم‌های سوم گروه‌های هشت‌گانه لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم‌های دوم گروه‌های هشت‌گانه لیگ اروپا خواهند رفت. سپس تیم‌هایی که از این مرحله پلی‌آف گذر می‌کنند وارد مرحله یک‌هشتم نهایی خواهند شد و به مصاف تیم‌های صدرنشین گروه‌های هشت‌گانه لیگ اروپا خواهند رفت.

این اولین حضور بارسا در لیگ اروپا(یوفای سابق) از سال 2004 است و باید برابر تیم دوم لیگ ایتالیا قرار بگیرد.

 

1692111

 

لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی در مورد این بازی گفت:« در صورت غیبت احتمالی ویکتور اوسیمن، فکر نمی کنم به خاطر فقدان یک بازیکن، ما ضعیف شویم. ترکیب دو تیم آنقدر قوی است که بودن یا نبودن یک بازیکن تفاوتی ایجاد نمی کند. فقط یک بازیکن بود که می توانست تفاوت را رقم بزند اما او بازی را از بهشت می بیند؛ منظورم مارادونا است. مطمئنم او در ابتدا اعلام بی طرفی می کند اما همچون همیشه تغییر موضع می دهد و طرفدار ناپولی خواهد بود. مارادونا از بهشت، ما را حمایت خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها