کد خبر : 1811129 | 28 بهمن 1400 ساعت 19:13 | 2.2K بازدید | 1 دیدگاه

شگفتی باریج علیه هت‌تریک قهرمانی نارنجی‌پوشان؛

هفته ناکامی والیبال سایپا تکمیل شد

تیم والیبال زنان سایپا برخلاف گمانه‌زنی‌ها نتوانست عنوان قهرمانی لیگ برتر را برای سومین سال پیاپی به دست آورد.

هفته ناکامی والیبال سایپا تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه" ساعتی پیش در سالن آزادی تهران، تیم والیبال زنان سایپا در مسابقه فینال لیگ برتر به مصاف باریج اسانس کاشان رفت و شاگردان مریم هاشمی امیدوار بودند تا بتوانند با برتری مقابل حریف کاشانی خود هت‌تریک در قهرمانی را تکمیل کرده و برای سومین‌سال پیاپی جشن قهرمانی به پا کنند.

نکته جالب‌توجه این‌که شب گذشته مهرداد سراجی مدیرعامل سایپا و عضو خبرساز هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، به اردوی والیبالیست‌ها رفته بود و ضمن آرزوی موفقیت برای آن‌ها، زنان والیبال سایپا را قهرمانی لیگ امسال دانسته بود اما اتفاقات امروز برخلاف پیش‌بینی‌ها مدیرعامل سایپا بود.

 

1692134

 

نارنجی‌پوشان بعد از شروع ضعیف و واگذاری دو ست ابتدایی به باریس اسانس، برتری در ست سوم را به دست آوردند اما در نهایت ست چهارم، ست پایانی این فصل لیگ برتر والیبال زنان بود و تیم کاشانی توانست با شگفتی‌سازی حریف پرستاره خود را شکست بدهد و جام قهرمانی را به دست آورد.

نایب‌قهرمانی سایپا در شرایطی رقم خورد که تصور می‌شد این تیم پرمهره با هدایت مریم هاشمی که تجربه حضور در آسیا را داشتند، بتوانند هت‌تریک پیاپی در کسب قهرمانی را تکمیل کنند اما این‌گونه نشد تا بعد از سقوط والیبال مردان سایپا، این‌بار ناکامی سراغ والیبال زنان سایپا بیاید و در هفته گذشته، والیبال این باشگاه در حوزه مردان و زنان روزهای بدی را تجربه کند.

 

1692135

 

دیدگاه‌ها