کد خبر : 1811160 | 29 بهمن 1400 ساعت 01:03 | 9.1K بازدید | 7 دیدگاه

اسپالتی: پنالتی بارسا درست نبود

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، پس از تساوی تیمش مقابل بارسلونا، اعلام کرد که تصمیم داور برای اعلام ضربه پنالتی به سود حریف اشتباه بوده است.

اسپالتی: پنالتی بارسا درست نبود

به گزارش "ورزش سه"، ناپلی ها امشب در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا میهمان بارسلونا بودند و ابتدا با گل دقیقه 29 پیوتر زلینسکی پیش افتادند اما در دقیقه 57، بارسا توانست از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی بکشد. این پنالتی پس از آن اعلام شد که ارسال آداما ترائوره به دست ژوان ژسوس برخورد کرد و داور بعد از استفاده از VAR نقطه پنالتی را نشان داد.
اسپالتی معتقد است که تیم حریف به دلیل موقعیت های متعددی که داشت، شایسته زدن گل تساوی بود اما اعتقاد دارد در آن صحنه، پنالتی رخ نداد.
او به اسکای گفت:" ما در نیمه دوم تلاش کردیم که منسجم دفاع کنیم اما خیلی عقب کشیدیم و وقتی مقابل بارسلونا بازی می کنید، این یک مشکل است. 

 

1692168


این کاری بود که نباید انجام می دادیم. اگرچه در کیفیت حریف ما تردیدی وجود ندارد. لحظاتی در بازی وجود داشت که به نظر می رسید ما نمی توانیم از جلو پرس کنیم. ما رو به عقب پاس می دادیم و اجازه می دادیم که تیم حریف فشار وارد کند. مناطقی وجود دارد که ما در آینده نیاز داریم در آن پیشرفت کنیم.
با همه احترام می گویم که بارسلونا شایسته یک تساوی بود اما آنجا پنالتی ای رخ نداد. تغییری در مسیر توپ اتفاق نیفتاد. توپ به انگشتان او نخورد. ضمن اینکه دست او در حالت طبیعی بود. 
یا مدافعان باید همیشه دست‌شان را پشت شان نگه دارند که حرکت شان را موقع دویدن محدود می کند یا نمی دانم که چه کاری باید انجام بدهند. همانطور که گفتم بارسلونا شایسته تساوی بود اما آن صحنه پنالتی نبود."

دیدگاه‌ها