کد خبر : 1811161 | 29 بهمن 1400 ساعت 01:39 | 13.2K بازدید | 6 دیدگاه

ژاوی: باید با دو گل اختلاف ناپولی را می‌بردیم

ژاوی، سرمربی بارسلونا، پس از تساوی تیمش مقابل ناپولی، تاکید کرد که باید با بیش از دو گل برتری به پیروزی می‌رسیدند.

ژاوی: باید با دو گل اختلاف ناپولی را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم امشب در حالی به تساوی 1-1 رسیدند که گل نیمه اول پیوتر زلیسنکی برای ناپولی را فران تورس درنیمه دوم از روی نقطه پنالتی پاسخ داد.
اما آبی و اناری ها در این دیدار موقعیت های بسیار خوبی را ازدست دادند؛ از جمله در دقایق پایانی که چهار موقعیت برای گلزنی داشتند.
ژاوی به خبرنگاران گفت:" تنها چیزی که کم داشتیم، تمام کنندگی بود. ما به خوبی توپ را در زمین به گردش درآوردیم و 20 موقعیت گلزنی داشتیم که 7 تای آن موقعیت مسلم بود. با توجه بازی ای که ارائه کردیم، شایسته پیروزی بودیم؛ حتی با بیش از دو گل اختلاف. 
ما در لیگ اروپا هستیم؛ این بازی دوستانه نیست؛ بنابراین نتیجه کافی نیست اما من از نمایش تیم راضی هستم.
حیف شد که برتری مان را نتوانستیم به بیش از دو گل تبدیل کنیم. بچه ها فوتبالی شناور ارائه دادند. ما تا پایان حمله کردیم و هر شیوه ای را برای گلزنی امتحان کردیم."
لوچا اسپالتی معتقد است پنالتی اعلام شده برای بارسا درست نبود اما ژاوی نظر دیگری دارد:" من قوانین جدید را دوست ندارم. به نظر من همه برخورد توپ به دست ها باید پنالتی اعلام شود. در بسکتبال نمی توانید از پاهای تان استفاده کنید؛ بنابراین در فوتبال هم نمی توانید از دست تان استفاده کنید. 

 

1692170

 

همانطور که در مورد گل ناپولی، قانون آفسایددر مورد در جریان بودن بازیکن مسخره است اما ما آن را پذیرفتیم. قانونی که من دوست دارم وارد فوتبال شود، بازی در زمان مفید است؛ به این ترتیب تمارض و  وقت کشی از بین می رود."
علی رغم اینکه فران تورس تک گل بارسلونا را به ثمر رساند اما موقعیت های خوبی را از دست داد. ژاوی در مورد عملکرد او گفت:" من خیلی خوشحالم که او برای بارسلونا بازی می کند و امیدوارم که برای مدتی طولانی اینجا بماند. باید به او اطمینان داشته باشیم. من مطمئنم که او گل های زیادی به ثمر خواهد رساند. پوشیدن پیراهن بارسلونا مسئولیت سنگین تری از پیراهن باشگاه های دیگر است اما او باید بداند که از اعتماد کامل ما برخوردار است." 
ژاوی در مورد دیدار برگشت هم گفت:" حیف شد که ما حداقل با یک گل برتری به ناپل نمی رویم. اما روحیه تیم مثبت است. اگر به همین ترتیب ادامه بدهیم، در بازی های زیادی به پیروزی می رسیم."

دیدگاه‌ها