کد خبر : 1811162 | 29 بهمن 1400 ساعت 01:52 | 62.8K بازدید | 10 دیدگاه

برد پورتو مقابل لاتزیو بدون طارمی

ستاره ایرانی پورتو در شب برتری تیمش مقابل لاتزیو نیمکت‌نشین بود.

 

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای دور رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا، تیم پورتو در حالی که برخلاف مسابقات گذشته‌اش مهدی طارمی را در ترکیب ابتدایی نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در استادیوم دو دراگائو به مصاف لاتزیو ایتالیا رفت.

لاتزیو در دقیقه ۲۳ موفق شد توسط ماتیا زاکانی به گل اول بازی مقابل یاران طارمی دست پیدا کند و در زمین پورتو با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد که این برتری خیلی ادامه‌دار نبود.

 

1692171

 

تونی مارتینز، مهاجم اسپانیایی پورتو که پس از ۱۱ مسابقه دوری از ترکیب این تیم در دیدار اروپایی مقابل لاتزیو جای مهدی طارمی را در خط حمله گرفته بود، در دقایق ۳۷ و ۴۹ دو بار دروازه لاتزیو را باز کرد تا تیمش را از شکست نجات داده و به یک برد ارزشمند برساند.

یاران طارمی در دیدار مقابل لاتزیو ایتالیا به پیروزی ۲ بر یک دست پیدا کردند تا شرایط خوبی برای دیدار برگشت داشته باشند و امیدوار به صعود شوند.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که هفته قبل در مسابقه لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون یک گل زد و یک پاس گل داد، پس از این نمایش خیره کننده در بازی اروپایی برابر لاتزیو تا پایان جزو نفرات ذخیره بود.

دیدگاه‌ها