کد خبر : 1811164 | 29 بهمن 1400 ساعت 09:05 | 39.2K بازدید | 10 دیدگاه

پیکه: در پایان بازی علیه عثمان دمبله سوت بزنید!

جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، به اعتراضات علیه عثمان دمبله واکنش نشان داد.

پیکه: در پایان بازی علیه عثمان دمبله سوت بزنید!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود عملکرد بسیار خوبی که بارسلونا در دیدار شب گذشته برابر ناپولی از خود ارائه داد، نهایتاً با تساوی 1-1 در برابر حریف ایتالیایی خود متوقف شد. حالا شاگردان ژاوی با توجه به این نتیجه برای صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ اروپا محکوم به پیروزی در بازی برگشت هستند.

با وجود توقف بارسلونا مقابل ناپولی، جرارد پیکه از عملکرد این تیم کاملاً راضی است. مدافع باتجربه بارسلونا در این باره گفت: "احساس من این است که ما می‌توانستیم چهار یا پنج گل بزنیم. در واقع به خاطر بازی خوبی که انجام دادیم احساسی عالی داریم اما برای نتیجه نه. فکر می‌کنم که مسئله مهم اعتماد به نفس است. ما یک بازی عالی مقابل حریفی سطح بالا انجام دادیم. بدترین چیز نتیجه است که ما دوست داشتیم بهتر از این باشد.

با این گونه بازی می توانیم لیگ اروپا را ببریم. اگر در بازی برگشت نیز همین شانس ها را ایجاد کنیم، می توانیم جواز حضور در مرحله بعدی را به دست بیاوریم."

 

1692173

 

گل ناپولی: "فکر می‌کنم که این به وضوح آفساید بود زیرا اریک باید توپی را که در حال رسیدن به حریف بود قطع می کرد. این یک قانون کاملا گیج کننده است و مشخص نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد."

سوت های اعتراضی علیه عثمان دمبله: "من نمی‌دانم که این سوت‌ها چه تاثیری روی او خواهد گذاشت اما مردم می‌توانند هرطور که می‌خواهند احساسات خود را بیان کنند ولی این را هم باید بدانند که سوت ها به ضرر تیم تمام می شود. من می‌دانم که برخی هواداران ناراحت هستند اما بهتر است این کار را در پایان بازی انجام دهند. خیلی مهم است که در طول مسابقه هیچ سوتی وجود نداشته باشد، زیرا این مسئله می‌تواند حواس‌مان را پرت کند."

 

1692174

دیدگاه‌ها