کد خبر : 1811178 | 29 بهمن 1400 ساعت 10:23 | 6.8K بازدید | 5 دیدگاه

کرویف: هواداران بارسا باید از دمبله حمایت کنند

یوردی کرویف، مشاور باشگاه بارسلونا، از واکنش هواداران این باشگاه به عثمان دمبله چندان راضی نیست.

کرویف: هواداران بارسا باید از دمبله حمایت کنند

به گزارش "ورزش سه"، دمبله شب گذشته برای اولین بار در سال 2022 در نوکمپ و با پیراهن بارسلونا به میدان رفت و با استقبال گرمی روبرو نشد.

قرارداد این بازیکن با بارسا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او حاضر به تمدید این قرارداد نشده و علیرغم اصرارهای باشگاه، حاضر به ترک این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هم نیست.

بی‌توجهی او به درخواست‌های باشگاه برای تمدید قرارداد و همچنین اولتیماتوم مدیران بارسا برای جدایی او در ژانویه باعث شده که هواداران این باشگاه بسیار از این بازیکن عصبانی باشند

 

1688829

.

وقتی دمبله شب گذشته در دیدار برابر ناپولی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، صدای سوت‌های ممتد از سوی هواداران حاضر در نوکمپ به گوش می‌رسید.

با این حال او توانست واکنش خوبی نسبت به این اتفاق داشته باشد و در طول مدت حضورش در زمین نمایش درخشانی  ارائه داد.

یوردی کرویف، پسر اسطوره بزرگ بارسا و مشاور خوان لاپورتا، در گفتگو با Infobae درباره این شرایط اظهار داشت:« شما باید از همه بازیکنانی که این پیراهن را به تن دارند حمایت کنید، از روز اول تا روز آخر. گاهی شرایط به آن شکلی که ما می‌خواهیم پیش نمی‌رود. دمبله قراردادش را تمدید نکرده اما وقتی مربی تیم از او استفاده می‌کند باید تا زمانی که او در میدان بازی می‌کند از او حمایت کنید.»

ژاوی پیش از این با اعلام تصمیمش برای استفاده از این بازیکن فرانسوی از هواداران بارسا خواسته بود که واکنش بدی نسبت به او نشان ندهند.

دیدگاه‌ها