کد خبر : 1811183 | 29 بهمن 1400 ساعت 10:59 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو آلکانتارا:

گل فیرمینو شگفت‌انگیز بود؛ تیم بزرگی را بردیم

تیاگو آلکانتارا ستاره اسپانیایی لیورپول می‌گوید این تیم در یک بازی بزرگ مقابل اینتر به پیروزی رسیده بود.

گل فیرمینو شگفت‌انگیز بود؛ تیم بزرگی را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، دو شب پیش لیورپول در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان اینتر بود و در پایان موفق شد با نتیجه 2-0 حریف خود را شکست دهد تا بخش زیادی از راه صعود به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ را طی کرده باشد. 

در این دیدار اینتر بازی فوق العاده ای انجام داد و در بخش های زیادی از مسابقه روی حریف خود تسلط داشت، اما عدم تجربه در بازی های بزرگ اروپایی احتمالاً تفاوت را رقم زد.

 

تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی لیورپول، در مصاحبه‌ای با وب سایت رسمی این باشگاه درباره پیروزی این تیم مقابل اینتر گفت: "ما در مورد بزرگ‌ترین مرحله لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیمی بزرگ و تاریخی مانند اینتر صحبت می کنیم که در خانه بازی می کند و تلاش می کند بازی را برنده شود. فکر می‌کنم در نیمه اول موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، سپس در نیمه دوم آنها بر بازی مسلط شدند و خوشبختانه ما با ضربه سر شگفت‌انگیز بابی فیرمینو به گل رسیدیم. بعد از آن کار را کنترل کردیم و در نهایت واقعا از این نتیجه راضی هستیم."

 

1692192

 

در هفته‌های اخیر انتقادات زیادی نسبت به کیفیت چمن ورزشگاه سن سیرو مطرح شده که هافبک لیورپول نیز به این موضوع اشاره کرد. تیاگو آلکانتارا در این باره گفت: "وضعیت زمین به لحاظ بدنی به هیچ یک از دو تیم کمکی نکرد. در نیمه دوم پاهای ما سنگین شده بود. در ادامه ما به کمک بازیکنان بزرگ و تکنیکی خود موفق شدیم کار را کنترل کنیم و به پیروزی برسیم."

دیدگاه‌ها