کد خبر : 1811187 | 29 بهمن 1400 ساعت 11:21 | 2.6K بازدید | 1 دیدگاه

گفتند اساسنامه تایید شده ولی اینطور نبود

امیدواری اصولی به تصویب اساسنامه در مجلس

احسان اصولی می‌گوید برخلاف ادعای عزیزی خادم و مصاحبه‌های صورت گرفته اساسنامه توسط فیفا تایید نشده و باید روند تصویبش در مجلس طی شود.

امیدواری اصولی به تصویب اساسنامه در مجلس

به گزارش "ورزش سه"، احسان اصولی، عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال شب گذشته در شبکه خبر حاضر شد و در یکی از مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌هایش در خصوص بحث تایید اساسنامه توسط فیفا حرف زد.

 

او در این مورد گفت: اتفاقا یکی از موضوعاتی که خیلی جدی در چالش به وجود آمده با آقای عزیزی خادم داشتیم سر همین موضوع بود که در ماجرای تایید اساسنامه در مجلس طبق ماده یک تعلل‌هایی شکل می‌گیرد و حتی خاطرمان هست که مشاور ایشان آمدند و مصاحبه کردند که کار تمام شده و فیفا تایید کرده است. سپس آن چیزی که ما دیدیم و ایمیلی که رسید فهمیدیم چنین حرفی در آن ایمیل زده نشده و کار همچنان باید از مجرای تصویب مجلس شورای اسلامی بگذرد.

 

اصولی ادامه داد: با ارتباطات و صحبت‌هایی که با دوستان در مجلس داشتیم انشاالله این فرایند شروع خواهد شد. با توجه به اینکه الان آخر سال است و درگیر بحث بودجه هستند امیدوارم گردش کار شروع شود و ما از این شروع کار گزارشی تهیه و به فیفا اعلام کنیم؛ شاید بتوانیم زمانی بگیریم و بتوانیم در یک تعامل رو به جلو و فزاینده با دوستان‌مان در مجلس این کار را طبق تعهدی که داده شده اساسنامه را به تصویب مجلس برسانیم. جزو قوانین کشور و مرسوم هم هست و شما کمیته المپیک را دیدید که این روند را طی کرد و ماهم باید این روند را طی کنیم و در یک تعامل سازنده این موضوع محقق خواهد شد.

دیدگاه‌ها