کد خبر : 1811189 | 29 بهمن 1400 ساعت 11:50 | 8.6K بازدید | 14 دیدگاه

هوادارن بارسا به سرود لیگ اروپا عادت ندارند

موندو دیپورتیوو ادعای جالبی را درباره بازی شب گذشته بارسلونا و ناپولی مطرح کرد.

هوادارن بارسا به سرود لیگ اروپا عادت ندارند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا همواره یکی از مدعیان فتح لیگ قهرمانان اروپا بوده است. با این وجود آنها در دو، سه سال گذشته روزهای تلخی را در این تورنمنت تجربه کرده‌اند که این مسئله در فصل جاری به اوج خود رسید؛ جایی که بلوگرانا در کمال ناباوری از صعود به مرحله حذفی چمپیونزلیگ بازماند تا یک شوک بزرگ به هواداران این تیم وارد شود.

بارسلونا در مرحله گروهی این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان پایین‌تر از بایرن مونیخ و بنفیکا قرار گرفت و نتوانست به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کند؛ موضوعی که باعث شد این تیم ها راهی لیگ اروپا شود و علی‌رغم میل باطنی هوادارانش برای قهرمانی در دومین تورنمنت معتبر باشگاهی فوتبال اروپا بجنگد.

 

1692204

 

شاگردان ژاوی هرناندز شب گذشته در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل ناپولی قرار گرفتند که این بازی نهایتاً با نتیجه 1-1 به پایان رسید. موندو دیپورتیوو ادعای جالبی را در رابطه با این مسابقه مطرح کرده است. این نشریه کاتالانی مدعی شده هوادارانی که شب گذشته در نیوکمپ حاضر بودند، اطلاع نداشتند که لیگ اروپا مانند لیگ قهرمانان سرود جداگانه ای دارد که هنگام ورود بازیکنان به زمین پخش می شود و کاملاً با این سرود غریبه و ناهماهنگ بوده‌اند.

دیدگاه‌ها