کد خبر : 1811249 | 29 بهمن 1400 ساعت 15:49 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

می توانیم جبران کنیم

واکنش ساری و پدرو به شکست لاتزیو از پورتو

لاتزیو دیشب بازی رفت پلی آف لیگ اروپا را به پورتو واگذار کرد.

واکنش ساری و پدرو به شکست لاتزیو از پورتو

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پورتو و لاتزیو در چارچوب بازی های دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 2-1 به سود  تیم پرتغالی به پایان رسید. 

گل های این بازی را ماتیا زاکاینی در دقیقه ۲۳ برای لاتزیو و تونی مارتینز در دقایق ۳۷ و ۴۹ برای پورتو به ثمر رساندند.

 

1654862

 

مائوریتزیو ساری سرمربی لاتزیو بعد از این دیدار گفت:‌« تساوی در نیمه نخست ناامیدکننده بود چرا که این فرصت را داشتیم که به راحتی پیش بیفتیم. ما به اندازه پورتو موقعیت‌های واضح ایجاد کردیم. تنها مشکل، دقایق ابتدای مسابقه در نیمه دوم بود. پورتو یک تیم بسیار تکنیکی است و اگر فضا را برای آنها باز بگذارید، به مشکل خواهید خورد. با توجه به اینکه چیرو ایموبیله بخاطر تب شدید  بازی نکرد، فیلیپه اندرسون و پدرو مجبور شدند جای او بازی کنند. واضح است که آنها ویژگی‌های خاصی دارند و نمی‌توانند مثل مهاجم نوک باشند، اما فرصت‌هایی برای زدن گل‌های بیشتر ایجاد کردند.»
 

1648073

 

پدرو ستاره اسپانیایی لاتزیو نیز به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« نیمه اول خوبی داشتیم، توپ را برای مدت طولانی در زمین حریف نگه داشتیم و موقعیت‌هایی خلق کردیم، اما گل تساوی پورتو یک اتفاق غیرمنتظره برای ما بود.  ما اینجا خوب بازی کردیم و این آسان نیست که تیمی مثل پورتو را وادار به دفاع کردن کنید. ما اینجا شخصیت خودمان را نشان دادیم، توپ را به خوبی حفظ کردیم و فکر می‌کنم می‌توانیم آن را جلوی چشمان هوادارانمان در المپیکو بار دیگر نشان دهیم و شرایط را تغییر دهیم. ما اکنون ایده های مربی را درک کرده ایم، فقط باید جلوی دروازه بهتر عمل کنیم و فکر می کنم می توانیم این کار را انجام دهیم.»


 

دیدگاه‌ها