کد خبر : 1811255 | 29 بهمن 1400 ساعت 16:15 | 33K بازدید | 11 دیدگاه

تصویر بدی از رئال نشان دادیم

آنچلوتی: با پرز حرف زدم، خیلی ناراحت بود

کارلو آنچلوتی در نشست امروز خود گفت که فلورنتینو پرز، رئیس رئال، از شکست سه شنبه شب برابر پی اس جی، آزرده خاطره است.

آنچلوتی: با پرز حرف زدم، خیلی ناراحت بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از شکست از پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، فردا در لالیگا باید به مصاف آلاوس برود. رئال که در لالیگا صدرنشین است، برای حفظ فاصله با تیم دوم یعنی سویا و فراموشی باخت تلخ دقیقه نود برابر پی اس جی، محکوم به پیروزی است.

 

1692278

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« آلاوس این هفته ها خوب کار کرده و بازی این تیم ریتم و شخصیت مناسبی دارد. برابر پی اس جی بد بازی کردیم و این را می دانیم. شکست دردناکی بود ولی در لالیگا صدرنشین هستیم و می خواهیم صدرنشین باقی بمانیم.»

فشار پی اس جی روی تیم داوری نمی خواهم تفکر بدی به تصمیمات داوران در بازی با پی اس جی داشته باشم. دانیله اورساتو می توانست به کاسیمیرو و فرلاند مندی کارت ندهد و این را به خودش هم گفتم. نظرم این بود که یک تذکر کافی بود.»
ضعف گلزنی:« این یک مشکل است ولی برای فردا بنزما بهترین مهاجم تیم در دسترس خواهد بود و زمانی که او در فرم خوبی قرار دارد، کارها آسان تر پیش می روند. او این معضل را حل خواهد کرد.»

 

1692249

 

امباپه:« همین حالا تیمی خوب و رقابتی داریم ولی برای آینده باید برنامه ریزی کرد و در تیمی مثل رئال این طبیعی است. هر سال رئال سعی در تقویت خودش دارد. امباپه در بازی رفت ما را اذیت کرد ولی سه هفته بعد سعی خواهیم کرد شرایط متفاوت باشد.»

شرایط وینیسیوس:« او هم مثل کل تیم در افت قرار دارد ولی تیم از لحاظ بدنی در شرایط خوبی است. برابر ویارئال نیمه دوم خوبی داشتیم و برابر پی اس جی هم نشان دادیم که از این حیث وضعیت مان مطلوب است.»

پیشنهاد نجومی تمدید قرارداد به امباپه:« هر تیمی سعی دارد بهترین تصمیم را برای تقویت خود بگیرد. اینکه او تسلیم پول خواهد شد یا خیر، به خودش بستگی دارد. هر کسی در این مورد تصمیم خاص خودش را می گیرد. من به شخصه چندان به پول اهمیت نمی دهم.»

 

1692251

 

دلیل افت رئال:« برخی مواقع جزئیاتی کوچک تعیین کننده اند. برابر پی اس جی که خیلی بد بودیم و نتوانستیم بازی همیشگی را ارائه دهیم. عقب نشینی کرده بودیم و شب تلخی بود. نگران نیستم چون به کیفیت این تیم ایمان دارم. انتقادات را هم می پذیرم و در واقع اولین منتقد خودمان هستیم ولی برخی انتقادات احمقانه‌اند. مثلا اینکه می‌گویند در رختکن با بازیکنانم دچار تنش شدم، به دور از واقعیت و مضحک است.»

انتقاد از سوی سران باشگاه:« با رئیس صحبت کردم و او نیز مثل همه، بسیار ناراحت بود. تصویر خوبی از رئال نشان ندادیم. کمترین مشکل، نتیجه پایانی بود.»

شانس رئال برای فتح لیگ قهرمانان:« هرگز نگفتم امسال این جام را فتح خواهیم کرد ولی تاکید می کنم که برای رسیدن به این هدف، نهایت تلاش را خواهیم کرد و می توانیم رقابت کنیم.»

دیدگاه‌ها