کد خبر : 1811266 | 29 بهمن 1400 ساعت 17:44 | 35.8K بازدید | 2 دیدگاه

از کورس عقب افتادیم و این یک واقعیت است

اعتراف تلخ نویدکیا بعد از تساوی با هوادار

سرمربی سپاهان می گوید برای بازی های بعدی برنامه ریزی دارند تا شرایط بهتری از نظر فنی و روانی پیدا کنند.

اعتراف تلخ نویدکیا بعد از تساوی با هوادار

به گزارش ورزش سه، محرم نویدکیا بعد از کسب تساوی تیمش مقابل هوادار در جمع خبرنگاران در مورد این دیدار گفت: اگر بخواهم خیلی منطقی حرف بزنم نیمه اول خیلی بدی داشتیم و یک فوتبال معمولی از طرف دو تیم دیدیم.‌توپ های روی هوا، درگیری ها، سعی در ارسال توپ های سوم. آن ها در نیمه اول بهتر از ما این کار را انجام دادند و در درگیری ها بیشتر موفق بودند و بیشتر از ما وارد جنگ های یک مقابل یک شدند و بیشتر از ما صاحب توپ بودند و ما کمتر این کار را انجام دادیم و بیشتر در زمین خودمان بودیم. فکر می کنم نیمه اول کاملا معمولی و بدون موقعیت گل و مبتدیانه بود ولی نیمه دوم از دقیقه ۶۰ به بعد یک مقدار بهتر شدیم و توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم و یک مقدار پاس های خوب به هم بدهیم و سعی کنیم از کناره ها استفاده کنیم و اگر شرایط داشتیم از پشت هافبک های حریف توپ بگیریم و بتوانیم به دروازه نزدیک شویم. چند موقعیت و ضربات ایستگاهی خوب داشتیم که نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. در مجموع شاید در نیم ساعت پایانی بازی نسبتا خوبی را انجام دادیم و بقیه موارد یک بازی فوق العاده معمولی بود به اضافه یک مقدار حواشی معمول که در فوتبال ما هست.


او در مورد اینکه چرا سپاهان نسبت به بازی های گذشته در خلق موقعیت ضعیف بود توضیح داد: من فکر می کنم ظاهر زمین خیلی خوب بود ولی حس می کردم بچه ها خیلی خوب نمی توانستند توپ را کنترل کنند شاید یکی از دلایلش این بود خلق موقعیت خیلی خوبی نداشتیم و خوب نبودیم. در مسائل دفاعی بهتر بودیم. باید بیشتر کار کنیم تا در زمین هایی که شرایط بازی نیست پلن های دیگری داشته باشیم تا بتوانیم صاحب موقعیت شویم. باید در ادامه برنامه ریزی کنیم. 


سرمربی سپاهان در مورد کسب تساوی و فاصله گرفتن از صدر جدول عنوان کرد: شانس ما خیلی کم شده و این یک واقعیت است که باید قبول کرد. هواداران هم خیلی ناراحت هستند. 


نویدکیا در پایان در مورد اینکه از طرف باشگاه تحت فشار است یا خیر افزود: از طرف باشگاه که به هیچ وجه. ولی از طرف خودم تحت فشار هستم چون می دانم که بالاخره انتظار از این تیم زیاد است و هواداران ناراحت هستند، باید با واقعیت ها زندگی کرد. نمی توانم توجیهی کنم و بگویم چون تیمم خوب فوتبال بازی می کند پس این باخت ها و تساوی ها هیچ اشکالی ندارد. نمی توانی هواداران را قانع کنی.  تساوی بد موقع آوردیم و از آن حالت روحی روانی که باید داشته باشیم فاصله گرفتیم. چند بدشانسی بد موقع آوردیم ولی از لحاظ حرفه ای هواداران و باشگاه این موضوع را قبول نمی کنند. آن هایی که فوتبال را با دید دیگری نگاه می کنند شاید درک کنند شرایط تیم به این شکل است و بدشانسی های بد موقع آورده این در حالی است که تیم در کورس قهرمانی است، باشگاه و هوادار هم بهانه قبول نمی کنند. مسئولیت همه این ها با من است. امیدوارم در ادامه بتوانم از نظر فنی و روانی شرایط تیم را بهتر کنم.

دیدگاه‌ها