کد خبر : 1811275 | 29 بهمن 1400 ساعت 18:02 | 27.2K بازدید | 8 دیدگاه

فاسد فاسد فاسد

حمله تند تارتار به داور و فدراسیون فوتبال

مهدی تارتار بعد از شکست برابر پیکان در نشست خبری بازی در حالی که بغض کرده بود، اتهاماتی را متوجه داور بازی کرد.

حمله تند تارتار به داور و فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پیش از سئوالات خبرنگاران صحبت‌هایش را این‌چنین آغاز کرد:" با اتفاقاتی که در بازی امروز افتاد، حضور در نشست برایم بسیار مشکل بود. قصد حضور در نشست را نداشتم اما به احترام شما حاضر شدم. دوست دارم به جای من، آقای غلامی داور مسابقه بیاید و بگوید چرا این اتفاقات رخ داد؟ درست در زمانی که همه‌جوره سوار بر بازی بودیم و هرلحظه می‌توانستیم گل بزنیم، خطای پنالتی ما را نگرفت و بعد هم کارت بی مورد دوم را داد. من نمی‌دانم واقعا باید چه بگویم ولی امیدوارم دستگاه‌های نظارتی بررسی کنند.

وی افزود: من شخصیتم را ذره ذره بدست آوردم، کارنامه‌ام را هم به همین صورت. قرار نیست که همه‌ی آن را با یک سوت به باد بدهم! خیلی شائبه در بازی امروز ایجاد شد و امیدوارم یک فکری بکنند و بگویند چرا؟ مگر ما زحمت نمی‌کشیم؟ مگر ما کار نمی‌کنیم؟ چرا اینجوری می‌کنید با ما؟ مگر ذوب‌آهن با این همه پرسنل زحمت نمی‌کشد؟ چه می‌کنید؟ من نمی‌دانم واقعا چه بگویم ولی از زمانی که ده‌نفره شدیم طبیعی بود روی ضدحملات دچار مشکل شویم، یکی دو موقعیت بدست آوردند و استفاده کردند.

تارتار با تبریک به پیکان گفت: من به تیم پیکان تبریک می‌گویم ولی منتظرم ببینم اتفاقاتی که در بازی امروز افتاد و داور نقش بسزایی در آن داشت، به کجا می‌رسد؟ برخورد چگونه است هرچند دیگر نتیجه برنمی‌گردد ولی آقای غلامی و تمام داورانی که به هرحال سوت زدید و جفا کردید، نمی‌گویم به عمد ولی دنیا و حق‌الناس شوخی ندارد و دار مکافات است. اگر به عمد نبوده بحثی در آن نیست ولی اگر خدایی نکرده چیزی بوده، ایشان را هم مثل تمامی داورانی که جفا کرده‌اند به خدا می‌سپارم چون هیچ کس مثل خدا برخورد نمی‌کند. در نهایت شرمنده‌ی هواداران‌مان شدیم و در روزی که تیمم خوب بازی می‌کرد و می‌توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم، شرمنده‌ی هواداران شدیم و از آنها عذرخواهی می‌کنم.


در ادامه یکی از خبرنگاران در اظهاراتی طولانی گفت: فکر می‌کنم فدراسیونی که رئیسش با آن وضعیت برکنار می‌شود، از کمیته‌ی داورانش انتظاری نباید داشت. فدراسیون فاسد، داور فاسد، کمیته‌ی داوران فاسد هم بیرون می‌دهد! (در اینجا مسئول نشست به میان صحبت‌های خبرنگار می‌آید و تذکر می‌دهد سئوال در خصوص بازی باشد)
سپس تارتار عنوان کرد: ما هیچ مدرکی نداریم ولی به نظرم مربی‌های سالم در این فوتبال ضرر می‌کنند چون واقعا عدالت ایجاد نمی‌شود. من فکر می‌کنم ده بیست درصد از پولی که می‌گیریم باید هزینه کنیم! در کشور ما به خاطر مشکلات اقتصادی، فساد بیداد می‌کند. من به عنوان یک مربی سالم و پاک امیدوارم که به مشکلات رسیدگی کنند. از طرف مربیانی صحبت می‌کنم که زحمت می‌کشند. در فوتبال پول زیاد است، در خیلی از جاهایی که پول زیاد است فساد وجود دارد. از آقای رییسی که نشان داده مرد عمل است و برخورد می‌کند می‌خواهم  با فساد در فوتبال مبارزه کند.

در ادامه تارتار با بیان اینکه کشش جواب دادن به سئوالات را ندارم  نشست را ترک کرد.

دیدگاه‌ها