کد خبر : 1811293 | 29 بهمن 1400 ساعت 19:00 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

رانگنیک: جو بازی با لیدز به یونایتد انگیزه می‌دهد

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است جو رقابت قدیمی با لیدز باعث ایجاد انگیزه در بازیکنانش می‌شود.

رانگنیک: جو بازی با لیدز به یونایتد انگیزه می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه به مصاف لیدز یونایتد خواهد رفت. 
آخرین باری که یونایتد در حضور هواداران لیدز به مصاف این تیم رفت به بیش از یک دهه پیش برمی‌گردد، چرا که بازی فصل گذشته این دو تیم نیز به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار شد. 
رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:« صادقانه باید بگویم که من تا یک هفته قبل هیچ اطلاعی از رقابت شدید بین منچستریونایتد و لیدز نداشتم اما اکثر همکارانم روی این موضوع تاکید داشتند که این یکی از بزرگترین رقابت‌های تاریخ لیگ برتر بوده است.»

 

1684865


او معتقد است که این اتفاق می‌تواند به سود یونایتد تمام شود و در این باره اظهار داشت:« من چنین چیزهایی را در آلمان هم دیده‌ام، مانند رقابت بین شالکه و دورتموند. اما تیم ما تجربه زیادی از بازی برابر چنین تیم‌هایی در چنین جوی دارد و امیدوارم این اتفاق باعث شود که آنها بهترین بازی ممکن را با انگیزه بالا از خود به نمایش بگذارند.»
سرمربی موقت یونایتد با اشاره به برگزاری این بازی در حضور هواداران لیدز اضافه کرد:« بازی فصل قبل به دلیل محدودیت‌های کرونایی پشت درهای بسته برگزار شد و این اولین بازی آنها در لیگ برتر در 18 سال اخیر است. این عالی است. همه ترجیح می‌دهند در ورزشگاهی پر تماشاگر بازی کنند. ما بی‌صبرانه منتظر انجام این بازی هستیم.»
رانگینک درباره تیم مارسلو بیلسا اظهار داشت:« آنها از دو جنبه به شکل بسیار خاصی بازی می‌کنند. آنها در تلاش هستند تا فوتبالی سریع ارائه دهند. هر زمان که توپ را پاس می‌دهند در پی بالا بردن سرعت بازی هستند. آنها شاید بالاترین پویایی را در بین همه تیم‌ها داشته باشند. از سوی دیگر گل‌های زیادی دریافت می‌کنند. در هر حال ما برای این بازی آماده هستیم.»

دیدگاه‌ها