کد خبر : 1811339 | 29 بهمن 1400 ساعت 22:18 | 69.7K بازدید | 23 دیدگاه

واکنش تند افشین پیروانی به حکم بازیکن گابنی

افشین پیروانی با دفاع از تیمش در قبال حکم بازیکن گابنی و امتیازاتی که به رقبای آنها در مسیر قهرمانی داده شده است، از فدراسیون درخواست اجرای عدالت کرد.

واکنش تند افشین پیروانی به حکم بازیکن گابنی

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس درباره برتری تیمش مقابل آلومینیوم گفت: بازی خوبی انجام دادیم. به هواداران تبریک می گویم و انشاالله اتفاقات خوبی در آینده برای ما رقم بخورد.

وی ترجیح داد درباره عملکرد داوری صحبتی نکند و با گفتن این جمله نسبت به آن واکنش نشان داد: بگذارید درباره مسائل بازی و فنی آن صحبت کنیم و داوری را چیزی نگوییم.

سرپرست پرسپولیس درباره تغییرات فدراسیون فوتبال گفت: ما که از نزدیک اطلاعی نداشتیم اما نمی دانیم که چه شد ترجیح دادند تغییرات داشته باشند. من به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس دوست دارم عدالت رعایت شود. در این سه ماهی که به ما وقت دادند به آسیا برویم آن آقایان کجا هستند. یکی از عواملی که این فدراسیون مشکل داشت حذف تیم ما بود. منطقی نبود که پرسپولیس با این قدمت و سابقه از گردونه خارج شود. آقایانی که سه ماه فرصت دادند بیایند بگویند آیا موعد سه ماهه به پایان رسیده است.

پیروانی درباره انتشار فایل صوتی مربوط به رای کمیته انضباطی درباره مهاجم گابنی گل گهر اینطور واکنش نشان داد: من همین الان هم بر این باور هستم که رای می توانست غیر از این باشد. کسی که کارت صادر کرد قسر در رفت. کسی که بازیکن را آورد قسر در رفت. یک سری ایمیل هایی این وسط رد و بدل شد کجا رفت و باید تعیین تکلیف شود. اگر قرار است حقی به کسی داده شود اینطور نبود. بعد می گویند به پرسپولیس ارتباط ندارد اما ما مدعی قهرمانی هستیم و به رقبای ما امتیاز دادند. حق ما نبود اعتراض کنیم؟ چرا برای آن بازیکن کارت صادر کردند و روابط بین الملل فدراسیون پاسخگو نیست. به نظرم حق به حق دار نرسید.

دیدگاه‌ها