کد خبر : 1811340 | 29 بهمن 1400 ساعت 22:18 | 23.6K بازدید | 1 دیدگاه

برباتوف:

مگوایر و رونالدو باید رودرو حرف بزنند

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که هری مگوایر و کریستیانو رونالدو باید رو در رو مشکلشان را حل کنند.

مگوایر و رونالدو باید رودرو حرف بزنند

به گزارش "ورزش سه"، در ماه‌های اخیر بارها و بارها شایعاتی درباره مشکلاتی که بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو داشته‌اند مطرح شده است. 
امروز روزنامه انگلیسی میرر مطلبی را منتشر کرده و در آن مدعی شد که این بار هری مگوایر با کریستیانو رونالدو به مشکل خورده و درگیری آنها بر سر بازوبند کاپیتانی است. 
در این مطلب گفته شده بود که رالف رانگنیک قصد دارد وظیفه مهم‌تر و بیشتری را برعهده رونالدو قرار دهد و از او خواسته که وظیفه مدیریت بازیکنان جوان تیم مانند جیدون سانچو و مارکوس راشفورد را برعهده بگیرد. 

 

1692208


همچنین بسیاری باور دارند که این مربی آلمانی قصد دارد به زودی بازوبند کاپیتانی را از مگوایر گرفته و در اختیار رونالدو قرار دهد. 
برباتوف که در فاصله سال‌های 2008 تا 2012 برای یونایتد بازی می‌کرد در این باره به بت‌فر گفت:« همیشه شایعاتی درباره هر باشگاهی وجود دارد و شاید واقعا هیچ بحثی درباره بازوبند کاپیتانی بین رونالدو و مگوایر شکل نگرفته باشد. هری می‌گوید که چنین چیزی واقعیت ندارد و من امیدوارم که حق با او باشد.»
این مهاجم سابق یونایتد با اشاره به تجربه این دو بازیکن اضافه کرد:« حتی اگر چیزی هم باشد، امیدوارم که آنها بتوانند رو در رو صحبت کرده و این مشکل را حل کنند. مطمئنا این چیزی نیست که یونایتد در شرایط فعلی به آن نیاز داشته باشد. یونایتد در حال جنگیدن برای قرار گرفتن در بین چهار تیم صدر جدول است و هیچکس دوست ندارد در وسط فصل درباره این مسائل صحبت کند.»

دیدگاه‌ها