کد خبر : 1811461 | 30 بهمن 1400 ساعت 13:49 | 46.4K بازدید | 3 دیدگاه

دیوگو دالو:

رونالدو من را به قهوه پیش از بازی معتاد کرد

دیوگو دالوت، مدافع منچستریونایتد، از رابطه جالب و صمیمی خودش با کریستیانو رونالدو پرده برداشته است.

رونالدو من را به قهوه پیش از بازی معتاد کرد

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت رونالدو به منچستریونایتد باعث شد که بسیاری از بازیکنان جوان این تیم برای بازی در کنار او و معاشرت با او هیجان‌زده باشند. 
دیوگو دالو یکی از هم‌تیمی‌های این بازیکن است که هموطن او نیز به حساب می‌آید و به همین دلیل نقاط اشتراک بسیاری با او دارد. 
دالو در گفتگو با سایت رسمی منچستریونایتد درباره رابطه‌اش با رونالدو اظهار داشت:« همه بازیکنان خرافات خودشان را دارند اما واقعا زیاد اهل این مسائل نیستم. اما حالا اتفاق جالبی قبل از هر بازی رخ می‌دهد. وقتی هنوز در هتل هستیم من یک قهوه با کریستیانو می‌خورم.»

 

1692572


او با اشاره به این که رونالدو به انجام این کار تشویقش کرده گفت:« او من را به سمت قهوه کشاند چون پیش از این واقعا علاقه زیادی هم به قهوه نداشتم. اما حالا این کار را می‌کنم تا کمی با هم حرف بزنیم. ما زمان زیادی را در هتل می‌گذرانیم و به همین دلیل از اتاق بیرون می‌آییم تا با هم معاشرت کنیم.»
دالو درباره سایر کارهایی که پیش از انجام هر بازی در هتل انجام می‌دهد اضافه کرد:« من به آهنگ‌هایی که دارم گوش می‌دهم، خودم را با ماساژ و حرکات کششی آماده می‌کنم، تمرینات عادی را انجام می‌دهم و سپس برای بازی آماده می‌شوم.»
دالو در سال 2018 به منچستریونایتد پیوست اما فصل گذشته را به صورت قرضی در میلان سپری کرد. او این فصل کارش را به عنوان بازیکن تعویضی آغاز کرد اما حالا توانسته خودش را به ترکیب اصلی برساند. 
او تا به حال در 15 بازی لیگ برتر در فصل جاری به میدان رفته و به نظر می‌رسد که با کمک رونالدو و قهوه در حال تثبیت جایگاهش در این تیم است.

دیدگاه‌ها