کد خبر : 1811363 | 30 بهمن 1400 ساعت 00:11 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

ششمین گل فصل کریم اسلامی؛

سوپرگل ستاره نساجی نجات‌بخش نبود

مهاجم باتجربه نساجی موفق شد در مشهد بار دیگر گلزنی کند اما درخشش او برای کسب امتیاز تیمش کافی نبود.

سوپرگل ستاره نساجی نجات‌بخش نبود

به گزارش "ورزش سه" بعد از شکست 3-1 نساجی در مشهد مقابل پرسپولیس، امروز شاگردان ساکت الهامی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برای دومین هفته پیاپی میزبانی کردند و نتیجه مسابقه امروز هم در نهایت، تفاوتی با دیدار هفته گذشته نداشت و بازهم مازنی‌ها با دست خالی و نتیجه شکست میدان مسابقه را ترک کرده و این‌بار باخت 2-1 را متحمل شدند.

نکته جالب‌توجه و وجه اشتراک دو شکست اخیر نساجی، درخشش کریم اسلامی مهاجم باتجربه و 35 ساله نساجی مازندران بود؛ چرا که او در مقابل پرسپولیس زننده تک گل تیمش بود و امروز هم توانست با یک ضربه استثنایی و دیدنی دروازه محسن فروزان را فرو بریزد تا برای اولین‌بار در لیگ بیست و یکم در دو بازی متوالی این مهاجم باتجربه بتواند موفق به گلزنی شود.

با گلزنی در مسابقه امروز، اسلامی در لیگ بیست و یکم 6 گله شد و در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی برترین گلزنان فصل قرار گرفت.

البته که درخشش اسلامی برای فرار این تیم از شکست نساجی در دو بازی گذشته کافی نبوده و کریم اسلامی امیدوار است در هفته‌های بتواند گل 3 امتیازی و پیروزی‌بخش برای تیمش بزند؛ در میان 6 گل اسلامی در این فصل، گل او تنها در هفته نخست مقابل فجرسپاسی 3 امتیازی برای تیم قائمشهری بوده است.

دیدگاه‌ها