کد خبر : 1811384 | 30 بهمن 1400 ساعت 09:15 | 14.5K بازدید | 6 دیدگاه

پایان کار سرمربی کروات؟

زوونیمیر سولدو در آستانه اخراج از تراکتور!

شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی تراکتور در آستانه اخراج قرار گرفته است.

زوونیمیر سولدو در آستانه اخراج از تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، سولدو که از هفته پنجم هدایت تراکتور را برعهده گرفت، در این مدت 2 پیروزی و 5 تساوی به دست آورد تا با 11 امتیاز شرایط چندان خوبی را نداشته باشد. این در حالی است که او در 14 هفته در 7 بازی شکست خورد تا هواداران تیم تبریزی به شدت از او ناراضی باشند.

اگرچه باشگاه تراکتور وضعیت مالکیتی مشخصی ندارد و هنوز انتقال مالکیت از محمدرضا زنوزی به شرکت ملی مس انجام نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران باشگاه تبریزی روی برکناری سرمربی تیم به جمع بندی رسیده‌اند و به نظر می‌رسد سولدو فاصله چندانی تا اخراج نداشته باشد.

اگرچه هنوز جلسه در این خصوص بین مدیران باشگاه برگزار نشده اما احتمال دارد حتی تی تی ها برای بازی با پیکان هم با سرمربی جدید وارد زمین شوند اما نظر نهایی در این خصوص را محمدرضا زنوزی خواهد داد و ممکن است یک فرصت دیگر هم به سولدو داده شود.

 

1692381

 

تراکتور دوشنبه به مصاف پیکان خواهد رفت و عملا فقط سه روز تا این بازی فرصت خواهد بود و سپس دیدار خانگی با سپاهان در پیش است و در صورتی که مدیران تراکتور تصمیم به کنار گذاشتن سولدو را نهایی کنند، چالشی ویژه برای جانشینی وی خواهند داشت.

نکته مهم اینکه هیچ یک از مدیران تراکتور فعلا حاضر به اظهارنظر در این خصوص نیستند اما زوونیمیر سولدو می‌گوید که اخراج نشده و حتی در نشست خبری تاکید کرد که اولتیماتومی هم دریافت نکرده است.

تراکتور این فصل را با فراز کمالوند در پیش فصل آغاز کرد و سپس با فیروز کریمی وارد فصل شد و حالا ممکن است برای دومین فصل متوالی، چهارمین سرمربی را در یک فصل روی نیمکت ببیند.

دیدگاه‌ها