کد خبر : 1811501 | 30 بهمن 1400 ساعت 16:50 | 19.4K بازدید | 4 دیدگاه

او آتش بیار معرکه شد و آرامش نداد؛

احمدی: داور به آنها آقا می‌گفت و با ما تند حرف می‌زد!

هافبک آلومینیوم از نحوه رفتار داور دیدار با پرسپولیس گلایه کرد.

احمدی: داور به آنها آقا می‌گفت و با ما تند حرف می‌زد!

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی احمدی در مورد دیدار شب گذشته آلومینیوم اراک با پرسپولیس اظهار کرد: همان اوایل بازی یک موقعیت ۱۰۰ درصد گل داشتیم که نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم. بعد از آن هم کمک داور یک تک به تک را از ما گرفت که اصلا آفساید نبود. در آن صحنه می‌توانستیم به گل برسیم.

او ادامه داد: اوایل نیمه دوم هم چند موقعیت خوب داشتیم که گل نشد تا اینکه یک توپ آمد و وارد دروازه ما شد. بعد از گل هم خواستیم حمله کنیم که متاسفانه نظم تیمی را از دست دادیم و گل دوم را هم خوردیم. در خوشبینانه‌ترین حالت، مساوی عادلانه بود. واقعیت این است که از شرایط خوب نیم فصل اول کمی فاصله گرفته‌ایم ولی همه از کادر فنی تا بازیکنان زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند تا ان‌شاالله از این شرایط خارج شویم و نتایج خوبی بگیریم.

هافبک آلومینیوم در مورد اینکه باخت‌های پرسپولیس در دو فصل اخیر تنها مقابل آلومینیوم بود و حالا این رکورد شکسته شده، اظهار کرد: اصلا دنبال رکورد نیستیم ولی ۱۰۰ درصد به خاطر باخت ناراحتیم. در بازی باختیم که نباید بازنده می‌شدیم.

احمدی در خصوص درگیری با سعید آقایی در جریان بازی گفت: از داور واقعا گله دارم. به جز صحنه‌ای که کمک داور آفساید نادرست گرفت، او خوب سوت زد. ناراحتی ما این است که داور با ما خیلی بد صحبت می‌کرد. در صورتی‌که با بازیکنان پرسپولیس آرام و محترمانه صحبت می‌کرد. او انگار با ما دعوا داشت. شاید ما از نامادری بودیم و آن‌‌ها از مادر! این واقعا برای ما ناراحت کننده بود.

او اضافه کرد: در یک صحنه من اعتراض کردم، بازیکن پرسپولیس گفت ای بابا چقدر اعتراض می‌کنند! بعد از آن، در همان صحنه که داور آفساید گرفت؛ سعید آقایی آمد و گفت باید پنالتی بگیری، گفتم از اول بازی می‌گویید اعتراض نکنید بعد خودت آمدی اعتراض می‌کنی؟

هافبک آلومینیوم در مورد حرکت غیرورزشی مدافع حریف در صحنه درگیری، گفت: صحبت خاصی ندارم و اتفاقی بود که افتاده، البته من هم او را هل دادم ولی به هرحال این کار با اینکه به‌صورت کسی بزنیم فرق دارد. در این مورد باید کارشناسان داوری نظر بدهند، اما در کل اتفاقی است که گذشته و با حرف زدن بر نمی‌گردد.

احمدی در مورد گلایه‌های رسول خطیبی از لحن و رفتار پیام حیدری، به فارس گفت: من نشنیدم که داور به سرمربی ما چه گفت چون در زمین بودم. بعدا در رسانه‌ها صحبت‌های رسول خطیبی را دیدم. با این‌حال اگر او این حرف را نمی‌زد، باز هم می‌گفتم که واقعا رفتار داور با ما خوب نبود و خیلی بد صحبت می‌کرد. او با صدای بلند می‌گفت حرف نزن و ... . از این کلمات خیلی به کار می‌برد اما با بازیکنان پرسپولیس خیلی آرام صحبت می‌کرد و مثلا می‌گفت آقای فلانی آرام... .

او یادآور شد: به خدا ما هم عضوی از این کشور هستیم و این رفتارها درست نیست. داور به این خوبی سوت زد و خطاها را گرفت ولی موقعی که یک بازیکن ما حرف می‌زد با این لحن صحبت می‌کرد. گیرم یکی از بازیکنان ما هم با صدای بلند اعتراض کرد، شما که نباید آتش بیار معرکه شوید. باید ما را آرام و خوب صحبت کنید. اگر شما هم داد بزنید بدتر می‌شود.

هافبک آلومینیوم در مورد بازی هفته نوزدهم مقابل مس رفسنجان ابراز کرد: مسلما بازی سختی داریم. مس یکی از تیم‌های تاکتیکی لیگ است. امیدوارم با تمرینات خوب و آنالیزی که کادرفنی از حریف دارد، از این شرایط خارج شویم و شروعی برای کسب نتایج خوب در نیم‌فصل دوم باشد.

 

دیدگاه‌ها