کد خبر : 1811547 | 30 بهمن 1400 ساعت 20:20 | 3.5K بازدید | 4 دیدگاه

لیورپول ۳-۱ نوریچ؛ تعقیب سیتی ادامه دارد

لیورپول در یک بازی زیبا موفق شد با نتیجه 3-1 نوریچ را شکست دهد.

لیورپول ۳-۱ نوریچ؛ تعقیب سیتی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که طی هفته‌های گذشته نتایج فوق العاده‌ای کسب کرده بود، امروز میزبان نوریچ قعر جدولی بود و نهایتا موفق شد حریف خود را با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست دهد.

مطابق انتظار لیورپول کار را هجومی آغاز کرد و می‌توانست در دقیقه 5 روی ارسال محمد صلاح به گل اول دست پیدا کند اما سیمیکاس در دهانه دروازه یک فرصت فوق العاده گلزنی را از دست داد.

در دقیقه 15 این نوریچ بود که می‌توانست دروازه لیورپول را باز کند اما تیمو پوکی در مصافی تک به تک با دروازه این تیم یک فرصت فوق العاده گلزنی را از دست داد.

 

1692732

 

در ادامه نیمه اول نیز لیورپول تلاش زیادی برای باز کردن دروازه نوریچ انجام داد اما حملات این تیم نتیجه‌ای نداد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

در کمال تعجب این نوریچ بود که نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 48 گل اول دست پیدا کند. ضربه میلوت راشیکا بعد از برخورد به جوئل ماتیپ تغییر جهت داد و وارد دروازه لیورپول شدت نتیجه 1-0 شود.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد در ادامه لیورپول حلقه محاصره را تنگ و تنگ‌تر کرد تا اینکه در دقیقه 64 توسط سادیو مانه به گل تساوی دست یافت. ستاره سنگالی با یک حرکت آکروباتیک و فوق العاده زیبا دروازه نوریچ را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

 

1692733

 

تنها سه دقیقه بعد لیورپول توانست گل برتری را هم وارد دروازه حریف کند. پاس فوق‌العاده آلیسون، محمد صلاح را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با مهارت بالا دروازه نوریچ را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

حملات لیورپول بعد از گل برتری نیز ادامه داشت و این تیم در دقیقه 81 به گل سوم رسید. لوئیس دیاز روی پاس جردن هندرسون با دروازه نوریچ تک به تک شد و با یک ضربه دقیق گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

 

1692734

 

در ادامه نیز لیورپول چند موقعیت دیگر روی دروازه نوریچ ایجاد کرد اما نتوانست گل دیگر وارد دروازه این تیم کند تا بازی با همان نتیجه 3-1 تمام شود و تیم یورگن کلوپ همچنان به تعقیب منچسترسیتی ادامه دهد.
 

دیدگاه‌ها