کد خبر : 1811559 | 30 بهمن 1400 ساعت 21:17 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: هیچ‌کدام از بازیکنان‌مان خوب نخوابیده‌اند

توماس توخل، سرمربی چلسی می‌گوید آنها در ادامه فصل باید برای پیروزی در مسابقات خود تلاش کنند.

توخل: هیچ‌کدام از بازیکنان‌مان خوب نخوابیده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مهمان کریستال پالاس بود و نهایتا در یک بازی سخت و دشوار موفق شد با تک گل لحظات پایانی حکیم‌ زیاش به برتری دست پیدا کند.

توماس توخل در پایان بازی گفت: " ما از اختلاف دمای 30 درجه سانتی‌گراد می‌آییم. 6 بازیکن ما سرما خوردند. تقریباً هیچ بازیکنی نداریم که به دلیل دما و اختلاف ساعت در ابوظبی خوب خوابیده باشند و این شرایط را دشوار کرده بود.

 

1692756

 

نیازی نیست به لیورپول، منچسترسیتی یا تیم های تعقیب کننده نگاه کنیم. ما هیچ راهی به جز پیشرفت، بهبود سبک بازی خود و پیروزی در مسابقات پیش رو نداریم. لیورپول بسیار قوی به نظر می‌رسد و این چیزی است که وجود دارد. آنها در زمستان یک بازیکن بزرگ به خدمت گرفتند تا تیم خود را تقویت کنند. من تسلیم نمی شوم اما امروز به شما می‌گویم که رسیدن به آنها ممکن نیست."

توخل در ادامه گفت: "همه بازیکنان بهترین تلاش خود را انجام می‌دهند اما در عین حال ما در این بازی کمی سختی هم کشیدیم. با این وجود مهم بود که به پیروزی برسیم و به راه خود ادامه دهیم. هر تیمی در فصلی مانند این، بازی هایی این‌گونه خواهد داشت، به خصوص در ماه های دسامبر، ژانویه و فوریه که شرایط می تواند علاوه بر حریف، سختی هایی را برای شما به همراه داشته باشد."

 

1692757

دیدگاه‌ها