کد خبر : 1811568 | 30 بهمن 1400 ساعت 22:56 | 18.3K بازدید | 26 دیدگاه

سیتی ۲-۳ تاتنهام؛ هدیه بزرگ کین و کونته به لیورپول

تاتنهام در یک بازی بسیار جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 3-2 منچستر سیتی را شکست دهد.

سیتی ۲-۳ تاتنهام؛ هدیه بزرگ کین و کونته به لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در حساس‌ترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود میزبان تاتنهام بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 3-2 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

برخلاف انتظار این تاتنهام بود که شروع فوق العاده‌ای داشت و توانست در دقیقه 4 به گل اول بازی دست پیدا کند. پاسخ فوق العاده هری کین، سون هیونگ مین را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن با فداکاری پاس زیبایی برای دژان کولوسفسکی ارسال کرد تا ستاره سوئدی دروازه تقریباً خالی سیتی را باز کند و نتیجه 1-0 شود.

 

1692783

 

در دقیقه 21 منچسترسیتی تا آستانه به ثمر رساندن گل تساوی پیش رفت اما ضربه ایلکای گوندوگان با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 22 این ژائو کانسلو بود که می‌توانست گل تساوی منچسترسیتی را به ثمر برساند اما ضربه فوق العاده این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه تاتنهام به بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول هم منچسترسیتی توپ و میدان را در اختیار داشت و یکی دو موقعیت روی دروازه تاتنهام ایجاد کرد اما نتوانست گل برتری را به ثمر رساند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

1692784

 

در حالی‌که منچسترسیتی در نیمه دوم کاملاً بر بازی مسلط بود، این تاتنهام بود که توانست برخلاف جریان بازی گل دوم را به ثمر برساند. ارسال سون هیونگ مین به روی دروازه با ضربه تمام کننده هری کین همراه شد تا نتیجه 2-1 شود.

در دقیقه 64 تاتنهام تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم نیز پیش رفت. باز هم پاس زیبای سون هیونگ مین به هری کین رسید اما این بازیکن در مصافی تک به تک با ادرسون مغلوب شد و این دروازه‌بان سیتی بود که با یک واکنش عالی تیمش را در بازی نگه داشت.

در دقیقه 66 این بار منچسترسیتی می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه ایلکای گوندوگان با واکنش استثنایی هوگو لوریس به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 74 هری کین توانست گل سوم تاتنهام را هم به ثمر برساند اما بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بنابراین بازی با همان نتیجه 2-1 ادامه پیدا کرد.

 

1692785

 

در حالی‌که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد منچسترسیتی به یک ضربه پنالتی دست یافت. خطای هند کریستین رومرو بعد از بازبینی صحنه پنالتی تشخیص داده شد. ریاض محرز پشت توپ ایستاد و با ضربه مهار نشدنی دروازه تاتنهام را باز کرد تا نتیجه 2-2 شود.

در دقیقه 95 این بازی شگفت انگیز به شکل ویژه‌ای تکمیل شد. ارسال دژان کولوسفسکی به روی دروازه با ضربه سر تماشای هری کین همراه شد تا نتیجه 3-2 شود و نهایتاً بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها