کد خبر : 1811573 | 01 اسفند 1400 ساعت 00:06 | 28.3K بازدید | 8 دیدگاه

گواردیولا: همه بریتانیا از کیفیت کین مطلع هستند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که با وجود شکست، تیمش عملکرد خوبی داشته است.

گواردیولا: همه بریتانیا از کیفیت کین مطلع هستند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی صدرنشین امشب در یک بازی جذاب و تماشایی در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام بود که نهایتاً با نتیجه 3-2 از حریف خود شکست خورد؛ موضوعی که باعث شد لیورپول با یک بازی کمتر به فاصله شش امتیازی شاگردان پپ گواردیولا برسد.

پپ گواردیولا در پایان بازی گفت: " شاهد نمایش خوبی از سوی هر دو تیم بودیم. شرایط برای ما دشوار بود چرا که تاتنهام به شکل فشرده دفاع می‌کرد. آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در خط حمله تلاش می کنند تا توپ را به هری کین برسانند. در واقع آنها به همان شکلی بازی کردند که من انتظارش را داشتم. 

 

1692797

 

تاتنهام در نیمه اول به جز گلی که به ثمر رساند چیز دیگری برای ارائه نداشت. آنها در ابتدای نیمه دوم توسط هری کین به گل دوم دست پیدا کردند و ما در ادامه تلاش کردیم تا گل تساوی را به ثمر برسانیم اما نهایتاً در وقت‌های اضافه دوباره گل خوردیم. ما برای اینکه بفهمیم قهرمانی در لیگ برتر انگلیس چقدر سخت است نیاز به باختن این بازی داشتیم. هنوز مسابقات زیادی تا پایان باقی مانده است."

گواردیولا در مورد هری کین: "همه می دانند که ما به هری کین علاقه مند بوده ایم اما این مسئله مربوط به گذشته است و باید فراموش کنیم. او برای نشان دادن کیفیتش نیازی به گلهایی که در مسابقه امروز به ثمر رساند نداشت. همه بریتانیا کیفیت او را می دانند."

 

1692799

دیدگاه‌ها