کد خبر : 1811582 | 01 اسفند 1400 ساعت 01:10 | 4.3K بازدید | 4 دیدگاه

سالرنیتانا 2-2 میلان: توقف غیرمنتظره روسونری

میلان در دیداری خارج از خانه مقابل تیم قعرنشین سالرنیتانا با نتیجه 2-2 متوقف شد.

سالرنیتانا 2-2 میلان: توقف غیرمنتظره روسونری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی در این دیدار خیلی زود از حریف پیش افتادند اما تیم میزبان توانست با زدن دو گل در آستانه پیروزی قرار بگیرد و تنها گلزنی آنته ربیچ بود که روسونری را از شکست نجات داد.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد اما این میلانی ها بودند که در دقیقه 5 روی اولین موقعیت شان به گل رسیدند. تئو هرناندز که از سمت چپ حرکتی را آغاز کرده بود، با یک پاس در عمق، جونیور مسیاس را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

 

1692839


در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم حملاتی روی دروازه هم داشتند که به موقعیت ویژه ای تبدیل نمی شد. تا اینکه در دقیقه 29، سالرنیتانا به گل تساوی رسید. روی حرکت خوب مازوکی از سمت چپ و ارسال بلند او بود که مایک مانیان برای دفع توپ از دروازه خارج شد اما توپ را به جایی مشت کرد که فدریکو بوناتزولی حضور داشت و او هم با یک ضربه آکروباتیک تماشایی دروازه را باز کرد.
بازی با همان روند قبل دنبال شد و دو تیم به تلاش برای رسیدن به گل برتری ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 41، روی همکاری تئو هرناندز و رافائل لیائو، این جونیور مسیاس بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه سالرنیتانا پیدا نکرد.
در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را میلان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 بود که رافائل لیائو می توانست گل دوم میلان را به ثمر برساند اما ضربه برگردان او روی ارسال تونالی راهی به چهارچوب دروازه سالرنیتانا پیدا نکرد.

1692843

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم به دنبال زدن گل برتری بودند تا اینکه در دقیقه 72، تیم میزبان پیش افتاد. روی یک حرکت از سمت راست و ارسال مازوکی، این یوریچ بود که با ضربه سر کار را تمام کرد.
اما برتری میزبان تنها 5 دقیقه پایدار بود. در دقیقه 77 بود که توپ پشت محوطه جریمه به آنته ربیچ رسید و او هم با یک ضربه زمینی محکم، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

1692842

در دقایق پایانی میلانی ها تلاش بیشتری برای زدن گل برتری انجام دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.
 

دیدگاه‌ها